S5000 / S6000 => Nn19 / Nnxt?

Ahum... Student... Weinig geld... en dit is geen excuus voor t gebruiken van illegale software, en daarover praat ik ook niet op t synthforum, en Pjotr G is een coole gast, je kent het wel... :D
 
Last edited by a moderator:
en gewoon de droge samples in Reason laden? werkt toch ook?
 
Bericht door een moderator:
ik heb een klein wijziginkje aangebracht. Niet kleppen over illegale software op dit forum a.u.b.
 
Origineel geplaatst door Pjotr G
Bericht door een moderator:
ik heb een klein wijziginkje aangebracht. Niet kleppen over illegale software op dit forum a.u.b.

Noem je dat klein? :D
 
Goed. 4 maanden later. Ik heb in het 1 en ander geïnvesteerd, en wil nu dus met Reload m'n Hollow Sun samples converteren. Echter: Reload vraagt om een Akai sample CD. Moet ik de samples nu op een bepaalde manier op een CD branden? Als Akai sample CD? Of kan 't ook anders?
 
Ik heb helaas geen antwoord voor de topicstarter (heb geen ervaring met Reason/Reload), maar wilde wel even kwijt wat een fantastische site die Hollow Sun inderdaad is...sinds vorige week heb ik thuis eindelijk ADSL (ja, ik ben er wat laat mee :z ) en heb gelijk heel wat samples ingeslagen. Simpeler kan het gewoon niet! Downloaden; verslepen naar ak.sys (samples + programs worden dan via usb naar sampler gestuurd) en voila....kant en klare programs met alle instellingen in je samplertje! De wat mindere eruit knikkeren en de rest op de HD - klaar is Kees!

Diep respect voor Hollow Sun wat mij betreft dus! :halleluja :halleluja :halleluja
 
Ik zag het ja, zoals altijd loop ik weer eens achter de feiten aan....die site is al een een aardige tijd in de lucht!
 
Back
Top