X

S5000 / S6000 => Nn19 / Nnxt?

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

S5000 / S6000 => Nn19 / Nnxt?

Kan ik die sample-programs van Hollow Sun (www.hollowsun.com, tip van het millennium!) ook converteren naar Reason sample-programs? Dát zou mooi zijn...!

Waarom gebruik je dan geen reload?
    ...

Comment

Reload :confused:

Comment

Hahaa!
        Geregistreerde Reason gebruikers hebben Reload gratis. En zij weten wat dit is..

Comment

Ahum... Student... Weinig geld... en dit is geen excuus voor t gebruiken van illegale software, en daarover praat ik ook niet op t synthforum, en Pjotr G is een coole gast, je kent het wel...
          Laatst gewijzigd door Pjotr G , 5 november 2004, 14:48.

Comment

leuke link echter, www.hollowsun.com

met donations van eremod bambamstudio?

Comment

en gewoon de droge samples in Reason laden? werkt toch ook?
              ..een Korg 01Wfd .. enne een Yamaha AN1x, blijft cool (me 3e).. enne nog steeds de Crumar Stratus .. wat KORG Volca`s de rest via de pc met Ableton en hopelijk ook Bitwig binnenkort...

Comment

Bericht door een moderator:
                ik heb een klein wijziginkje aangebracht. Niet kleppen over illegale software op dit forum a.u.b.
                All rhythm evolves around the kick...
                Gear List: Roland MC-307, Roland TR-606, Roland TR-909, Yamaha DX-7, E-mu ESI4000 turbo, 2 x Zoom rfx-1000, Tascam M2524, Tapco 100M, Clavia Nord Rack 2, Korg MS2000r, Korg Electribe ESX, Korg KAOSS Pad 3, Roland Alpha Juno 1, Clavia ddrum 4 SE, LEM CLX2, Zoom 505II, Electro Harmonix Electric Mistress, Lexicon MPX110, Tannoy Reveal Actives, e-mu 1820m

Comment

Origineel geplaatst door Pjotr G
                  Bericht door een moderator:
                  ik heb een klein wijziginkje aangebracht. Niet kleppen over illegale software op dit forum a.u.b.
                  Noem je dat klein?

Comment

Goed. 4 maanden later. Ik heb in het 1 en ander geďnvesteerd, en wil nu dus met Reload m'n Hollow Sun samples converteren. Echter: Reload vraagt om een Akai sample CD. Moet ik de samples nu op een bepaalde manier op een CD branden? Als Akai sample CD? Of kan 't ook anders?

Comment

Ik heb helaas geen antwoord voor de topicstarter (heb geen ervaring met Reason/Reload), maar wilde wel even kwijt wat een fantastische site die Hollow Sun inderdaad is...sinds vorige week heb ik thuis eindelijk ADSL (ja, ik ben er wat laat mee ) en heb gelijk heel wat samples ingeslagen. Simpeler kan het gewoon niet! Downloaden; verslepen naar ak.sys (samples + programs worden dan via usb naar sampler gestuurd) en voila....kant en klare programs met alle instellingen in je samplertje! De wat mindere eruit knikkeren en de rest op de HD - klaar is Kees!

Diep respect voor Hollow Sun wat mij betreft dus!
                      Er is schoonheid, maar je moet niet te veel willen zien

Comment

Leuk, ik was de jutter van deze site...

https://www.synthforum.nl/forums/sho...hlight=samples
                        ©

Comment

Ik zag het ja, zoals altijd loop ik weer eens achter de feiten aan....die site is al een een aardige tijd in de lucht!
                          Er is schoonheid, maar je moet niet te veel willen zien

Comment

Working...
                          X