Trigger manier s2800/s3000

Vlex

Wa zeggie baard?
Lid sinds
15 oktober 2004
Berichten
244
Heb in t "boekje" gekeken en de zoekfunctie gebruikt maar kom er ff helemaal niet meer uit. Ik ben opzoek naar de manier waarop ik mn sample in mn s2800 kan triggeren, wat ik zoek, is dat als ik mn knop indruk (op bijv externe midi controller) de sample afspeeld, maar dat ik hiervoor niet de knop ingedrukt hoef te houden. Een eenmalige trigger dus. Dit moet toch mogelijk zijn?

Alvast bedankt! :halleluja
 
Laatst gewijzigd:
op de s3000xl kun je in het edit sample menu 2 onder "playback" kiezen voor "TO END" in plaats van "AS SAMPLE" wat er normaal staat. Zou het veel verschillen met de S2800 of klinkt er iets bekend?
 
idd de akais hebben de play to end functie. dat het zelfde idee geeft als een sustain pedaal indrukken bij niet geloopte samples. kan je bij je sample properties instellen...
 
Origineel geplaatst door falafelbiels
da's nie normaal en dat betekent dat mijn antwoorden op zijn...

hmmm, ik zit nu op mn werk, maar ga vanavond zeker ff kijken, kan t niet iets te maken hebben met loop start/end die er niet inzit ofzo?
 
Origineel geplaatst door Vlex
hmmm, ik zit nu op mn werk, maar ga vanavond zeker ff kijken, kan t niet iets te maken hebben met loop start/end die er niet inzit ofzo?

....oke ik zeg niks meer....t werkt gewoon helemaal....onwijs bedankt in ieder geval :)
 
Back
Top