Muziek maken op een powerstation/aggregaat

Jammer dat ik niet in NL meer woon anders was ik zeker eens langs gekomen om te jammen :) Als je eens in Praag bent ben je hier van harte welkom.
 
Hola,

Een benzine generator met een heel lang draad!

Gebruiken ze ook op de markt.

Groeten van Andreos.
 
Sinds kort heb ik 2 mackie boxen, voorzien van Li-ion accu en deze dingen gaan best lang mee op een accu lading. Er zit een Bluetooth audio kanaal op + 2 ingangen voor gitaar en microfoon en die ingangen kun je voorzien van een simpel galmpje.. via een appje op je telefoon perfect af te stemmen. Had begrepen dat je ze kunt paren maar dit blijkt nu alleen voor de bluetooth ingang. Het leek me ook al sterk gezien de vertraging die bluetooth toch in de praktijk heeft.. maar goed. weer een illusie armer. :D

Nu zat ik eerst te denken aan een klein mixertje met fx te kopen van Behringer die ze binnenkort op de markt brengen en op 5 volt werkt. Gigantisch aanbod op dit voltage natuurlijk. :) Maar ik zat toch nog even in mijn verzameling apparaatjes te zoeken en heb eigenlijk al een ding wat perfect is voor vocal/gitaar en tevens een looper. https://www.youtube.com/watch?v=cxOj...nel=Sweetwater Enige is dat ik niet ff snel kan aanpassen maar voor nu is dit prima.
Nu heeft dit ding 12v 1a nodig. Ik ben totaal onbekend met merken maar maar zag ik een Harley Benton bij Thomann. Iemand bekend met dit ding? Ik begrijp dat je moet kijken naar naar het de capaciteit 7,4 V/13.000 mAh. met een simpele rekensom kom ik dan op 7.908 mAh voor 12 volt. Door dit te delen door 1000 mAhamperage zou ik in theorie 7,9 uur kunnen werken op de Harley Benton. Ruim voldoende voor wat ik wil maar ik hou meteen maar rekening met wat degradatie van de accu en ik weet eigenlijk ook niet of welk type accu dit is. Geen gegevens over te vinden.
https://www.thomann.de/nl/harley_ben...ank_473801.htm

Iemand die bekend is met die Harley Benton, of misschien ideeën voor een andere 12v powerbank? Thanx alvast! :)
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top