Apex Keyboard Stand

siebje

Nieuwkomer
Lid sinds
30 oktober 2004
Berichten
8
Ik heb zon ding nu thuis staan. Allemaal superstevig.
ultimatesupport-apex.jpg


Maar nu heb ik een vraagje voor mijn medegebruikers: Hebben jullie ook zon gezeik met dat ene kleine kutschroefje aandraaien voorop onderaan,die moet voorkomen dat ie voorover valt?
Waarom maak je zon stevig robuust ding en laat je vervolgens de hele constructie hangen op een minischroefje dat niet goed aan te draaien is??

En hoe hebben jullie dit verholpen?
 
ik heb nachtmerries overgehouden aan die ultimate apex,enkele weken terug kantelde de mijne om,
nog een geluk dat de gitarist er stond die hem dan juist kon tegenhouden met z'n schouder.
ik ben redelijk groot dus moet m'n key's ook zo plaatsten,en daar schiet deze staander echt tekort!!
nee,vanaf nu neem ik weer de K&M 'spider' mee,staat steviger op 4poten ipv 3tov apex.
en ik kan ze nog hoger plaatsten ook zonder enig probleem.
 
mijn oplossing inmiddels (geen geld hebbende voor een nieuwe stand): een schroefje en een vleugelmoertje à 38 cent bij de ijzerwarenwinkel. Nu kan ik m zo strak vastdraaien dat zelfs mijn synth van 24,9 kilo m niet meer voorover krijgt :)
 
Ik heb een gat geboord door het uiteinde van de langste poot (de achterpoot) en vastgevezen in de grond. Lijkt me nu erg stevig vaststaan, terwijl ik van te voren ook al enkele keren net geen serieuze pech gehad heb (stel u voor: mijn L.A.M.M. Memorymoog en Elka Synthex staan daarop)...
 
Ik heb net een nieuwe Apex gekocht en ik moet zeggen dat mijn schroefje wel goed aangedraaid kon, althans: in mijn beleving. Nou heb ik niet zoveel gewicht op staan (Kurzweil SP-76 en Roland W-30, samen goed voor een kleine 25 kg), maar als ik dit zo hoor, moet ook ik uitkijken. Bedankt voor de tip/waarschuwing! :halleluja
 
Back
Top