En wat heb je nu weer verkocht?

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.569
Locatie
Streek rond Herentals - België
Deze was er nog niet denk ik?

Ik heb net mijn Roland PG1000 verkocht, heeft bijna een jaar te koop gestaan denk ik... Net opgehaald.
En wat verkocht jij?
 
Deze was er nog niet denk ik?

Ik heb net mijn Roland PG1000 verkocht, heeft bijna een jaar te koop gestaan denk ik... Net opgehaald.
En wat verkocht jij?

Wel leuk als men de verkoopprijs erbij vermeldt, ter lering ende vermaek :beard:
 
Had je die vraag 2,3 jaar geleden gesteld,zat ik hier iedere maand.(Bij wijze)
 
Eugh, ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar verkopen gaat niet zo goed de laatste tijd.
In België is 2dehands.be veranderd en ik vind dat het sindsdien enorm achteruit is gegaan qua verkoop.
In het verleden had ik hier goede resultaten mee (en ik hanteer nog steeds dezelfde prijzen).
 
facebook inderdaad, en dan nog wel eerder de vintage audio dan de synth groepen, blijkbaar. Zowel mijn koopje cr78 en pg1000 gingen via FB
Dealers wilden mijn spul niet en tipte Reverb, maar dan zit je met fee, paypal en mogelijk zeurende kopers achteraf.
 
En de doepfer dark time is ook eindelijk verkocht aan een grote donkerkleurige dj producer met live plannen :okdan:
 
Ik? Oh.. gewoon.. alles.

Alles gaat de deur uit - sla je slag. RME interface, romplers, mpc4000 of misschien een 32/8 ghost?

Fijn weekend gabbers.
 
Eugh, ik weet niet hoe dat bij jullie zit, maar verkopen gaat niet zo goed de laatste tijd.
In België is 2dehands.be veranderd en ik vind dat het sindsdien enorm achteruit is gegaan qua verkoop.
In het verleden had ik hier goede resultaten mee (en ik hanteer nog steeds dezelfde prijzen).

Hier net zo, je komt er niet meer van af lijkt het. Ik denk ook heel goed na wat ik nog koop met in het achterhoofd eventuele verkoop.
 
2dehands.be is echt niet leuk meer. Probeer er zelf maar iets op te zoeken...

Op de pc is meer dan de helft van het scherm reclamebanners, en de site werkt enorm traag, op de app lukt het iets beter hoewel er ook door zeer veel reclame moet worden gescrold, maar tussen de zoekertjes zit ook enorm veel niet interessante of relevante zoekresultaten, omdat dit dan de betaalde zoekertjes zijn ook de sortering van de zoekresultaten is een ramp, je krijgt altijd eerst de betaalde zoekertjes van webshops enz...

Echt jammer, want ik was heel tevreden van 2dehands.be maar na de laatste verandering is het echt 2 keer niks.
 
Ik heb erg recent nog een K2000 via 2dehands van de hand gedaan. 300€
Maar 2dehands.be is idd niet ten goede veranderd. Te veel reclame, site is daardoor pokketraag idd.
Trouwens, nu moet je ook betalen als je een 2de synth te koop aanbied... goe bezig daar en voor mij hoeft 2dehands niet meer.
Je ziet idd ook dat het aanbod daardoor sterk achteruit is gegaan.
En dat is waarom steeds meer mensen hun heil zoeken op verkoopssites van Facebook.
http://www.koopjeskrant.be/ is wellicht een goed alternatief.
BTW, als je van vervelende ads wil afkomen, ook op Youtube bv, installeer dan simpelweg en gratis : https://getadblock.com/
Werkt super !

En voor mij is het internet zoals bij TV : zijn we nou allemaal idioten? Je betaald je abbonementen en dan krijg je nog reclame in je strot geramd ook. NOT ME !
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top