Welke mixers hebben dit....

Ik ben en blijf verzot op de Dayner van D&R. Alle inputs (16) op m’n patchbay, alle kanalen send/return op m’n patchbay. Alles auxes, 8 stuks op de patchbay. De subs (floating subs) komen op twee plekken uit, op de sub in/out (trs 6,35 jacks T voor sub out, R voor sub in) en op de group/direct out van de kanalen.
Op een kanaal kan je voor dat kanaal een output selecteren: De de mix, of een of alle subs. Ik gebruik de sub outputs voor het uitsturen naar een 8 track bandrecorder. Deze haal ik separaat terug op de kanalen van de mixer door de output weer op de mixer in te steken (patchbay). K heb een Dayner met split kanalen. De tafel heeft per kanaal een meter in de meterbrug!

edit:
beter nog scoor je een Dayner met in-line modules, deze modules hebben een input select switch waardoor je niet steeds hoeft om te prikken. Door de switch zet je een deel van de mudule om (in-libe) met de tape input van die module (dat kanaal).
 
Laatst gewijzigd:
Ja D&R tafels zijn een mooi stukje Nederlandse techniek. Maar ik had hiervoor een Tascam M520, klonk echt fantastisch en paste erg goed in mn workflow en stijl van muziek .
Maar die heb ik 2 jaar noodgedwongen moeten verkopen omdat mijn studioruimte kleiner werd.

Die Allen & Heath wz 20:8:2 is 19inch !!!. 20 inputs en heeft alle functies die ik zocht. Ik vind het eigenlijk vreemd dat ik deze nooit eerder was tegengekomen ??
 
Die Allen & Heath wz 20:8:2 is 19inch

Welk bouwjaar heeft die tafel? Veel digitale componenten? Waarschijnlijk (heb niet gezocht) veel SMD als het zo compact is... Benieuwd naar je ervaringen straks...
 
'97.. :) https://images.reverb.com/image/upl...90,w_620/v1517546914/liygb4y0l88poopxbgzw.jpg

liygb4y0l88poopxbgzw.jpg - Click image for larger version  Name:	liygb4y0l88poopxbgzw.jpg Views:	1 Size:	82,9 KB ID:	3679678
 
Laatst gewijzigd:
Je gaat het bijna niet geloven maar ik heb de WZ 20:8:2 gevonden in goede staat en gaat vd week op de post naar mij toe. Ik had bijna een jaar een zoekopdracht uitstaan op alle grote verkoopsites, ebay, reverb, marktplaats, 2dehands etc, en er kwam er eigenlijk nooit 1 voorbij. Toen attendeerde iemand mij dat ik ook een op kleinanzeigen van Ebay moest kijken en 2 mannden na die tip had ik hem gevonden. :okdan::halleluja:luv:
 
Je gaat het bijna niet geloven maar ik heb de WZ 20:8:2 gevonden in goede staat en gaat vd week op de post naar mij toe. Ik had bijna een jaar een zoekopdracht uitstaan op alle grote verkoopsites, ebay, reverb, marktplaats, 2dehands etc, en er kwam er eigenlijk nooit 1 voorbij. Toen attendeerde iemand mij dat ik ook een op kleinanzeigen van Ebay moest kijken en 2 mannden na die tip had ik hem gevonden. :okdan::halleluja:luv:

vet, goed bezig! hoop dat die in een goede staat is.
 
Back
Top