X

Welke mixers hebben dit....

Collapse
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Ik ben en blijf verzot op de Dayner van D&R. Alle inputs (16) op mn patchbay, alle kanalen send/return op mn patchbay. Alles auxes, 8 stuks op de patchbay. De subs (floating subs) komen op twee plekken uit, op de sub in/out (trs 6,35 jacks T voor sub out, R voor sub in) en op de group/direct out van de kanalen.
    Op een kanaal kan je voor dat kanaal een output selecteren: De de mix, of een of alle subs. Ik gebruik de sub outputs voor het uitsturen naar een 8 track bandrecorder. Deze haal ik separaat terug op de kanalen van de mixer door de output weer op de mixer in te steken (patchbay). K heb een Dayner met split kanalen. De tafel heeft per kanaal een meter in de meterbrug!

edit:
    beter nog scoor je een Dayner met in-line modules, deze modules hebben een input select switch waardoor je niet steeds hoeft om te prikken. Door de switch zet je een deel van de mudule om (in-libe) met de tape input van die module (dat kanaal).
    Laatst gewijzigd door Enzo.F , 15 april 2019, 20:31. Reden: had to rewire all floating subs, odd channels panned to the left, even channels panned to the right. Otherwise they end up on both odd and even outputs...;*)
    weerstand en spanning
    The Robot Is Your Friend
    It resides somewhere in the circuit boards and behind the faceplates, and is unlikely to ever be found in the more logical world of the contemporary digital audio workstation.

Comment

Ja D&R tafels zijn een mooi stukje Nederlandse techniek. Maar ik had hiervoor een Tascam M520, klonk echt fantastisch en paste erg goed in mn workflow en stijl van muziek .
      Maar die heb ik 2 jaar noodgedwongen moeten verkopen omdat mijn studioruimte kleiner werd.

Die Allen & Heath wz 20:8:2 is 19inch !!!. 20 inputs en heeft alle functies die ik zocht. Ik vind het eigenlijk vreemd dat ik deze nooit eerder was tegengekomen ??
      Analog Resistance Website
      Analog Resistance Youtube

Comment

Originally posted by RSB View Post
        Die Allen & Heath wz 20:8:2 is 19inch
        Welk bouwjaar heeft die tafel? Veel digitale componenten? Waarschijnlijk (heb niet gezocht) veel SMD als het zo compact is... Benieuwd naar je ervaringen straks...
        weerstand en spanning
        The Robot Is Your Friend
        It resides somewhere in the circuit boards and behind the faceplates, and is unlikely to ever be found in the more logical world of the contemporary digital audio workstation.

Comment

'97.. https://images.reverb.com/image/uplo...8poopxbgzw.jpg

Click image for larger version  Name:	liygb4y0l88poopxbgzw.jpg Views:	1 Size:	82,9 KB ID:	3679678
          Laatst gewijzigd door MacGyverGear , 15 april 2019, 23:03.
          Only a fool is sure of anything.. a wise man keeps on guessing

Comment

Working...
          X