ISLA SP-2400

Het design op de foto ziet er strak uit!
Het RGB-LED gedoe in de video kan me gestolen worden lol
 
Het is nog steeds wachten op die vette down-piched Sp-1200 beats..die prettig vermeden worden..
 
Is er ondertussen al iemand die de SP2400 in z'n bezit heeft? Erg benieuwd naar de eerste ervaringen! :)
 
Ik vind 'm stiekem wel iets te duur voor wat ie kan ..

Dat kan ik begrijpen, echter maken de limitations en workflow van de S2400 (en de SP1200) het voor mij juist zo'n interessante sampler. Vraag me af of we hem uiteindelijk ook nog ergens binnen Europa, en vooral in Nederland, kunnen aanschaffen. BTW aftrek zou fijn zijn ;-) maar zie dat Kordbot ook nergens anders wordt verkocht, helaas.
 
Ik vind hem ondertussen met alle update videos die ik al gezien heb tot nu toe wel interessant ,maar ik ga niet uit van een SP-1200 sound te moeten verwachten,hoeft ook niet,ik zou hem wel kopen voor wat het is,staat op mijn want lijst wel dus.
 
Omdat het allemaal modern is en het dus toch nooit als een vintage kan klinken,ik zal het maar pas weten als ik er 1 heb en als mijn SP-1200 te koop staan voor weinig.

ik vind deze 1 op 1 vergelijking toch bijzonder goed, en als de SP1200, klinken 8)
 
Vergeet niet dat er 2 modes in ziten, een 'new skool' en een 'vintage'. ;)
Ik denk wel dat de beta testers (oa. dynamix ii & kenny dope) goede input geven, zodat het eindresultaat er ook mag zijn.
 
Ze hebben nu dus sample trimming, en dat is tof, maar zouden ze ook iets van transient detectie inbouwen?
Dan kun je de opname triggeren vanaf dat er audio begint. Of bijvoorbeeld auto-trimming inbouwen om het stuk stilte weg te halen.
 
Ja ? Heb je 1 k betaald .. vet ding hoor. Weet nog niet of ik deze wil.
 
Back
Top