X

Waarom zijn 9v batt altijd leeg als je je pedals weer eens wou aanzetten?

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Waarom zijn 9v batt altijd leeg als je je pedals weer eens wou aanzetten?

Herkenbaar? Zit geen jack in en toch dood... Alweer. Eender welk pedaal eigenlijk, altijd maar batt wisselen...
    ///Zo mooi als oud spul maken ze het niet meer///

Herkenbaar, daarom voortaan alleen nog met voeding.

facebook ytsek

Comment

En, of je nou duracell of de meest goedkope batterijen gebruikt, ze zijn bij mij altijd na +/- 4 uur leeg. Ook daarom investeren in voeding.

Comment

Echt joh? Voor mijn gevoel gaan batterijen vele maanden mee. Welke pedalen gebruik je?
        http://soundcloud.com/protohuman
        TE KOOP: Malekko EKKO BBD delay, EHX Germanium overdrive, TC Electronics M-One, Emu 2x2 MIDI interface

Comment

Pro Co Deucetone Rat en MXR carbon copy bijvoorbeeld

Comment

Laat je de batterij er in zitten als je 'm een tijd niet gebruikt? Zou nl. kunnen dat er een piepklein beetje stroom blijft lopen. Na een week is dan je batterij dan leeg.
            Noem 1 goed nummer waar geen Minimoog in voorkomt.

Comment

ja die mxr moet je echt openschroeven met 4 schroeven, dat doe je niet zomaar voor de lol. Ik had gedacht met 10 9v batt eeuwen toe te komen maar dat lijkt al snel heel anders uit te draaien. En dan te weten dat die dingen weinig aanstaan.

Comment

Ik zou d reden niet weten, maar bij mij zijn m.n. 9V batterijen ook altijd t gauw leeg.
                "If you obey all of the rules, you miss all of the fun."
                -- Katharine Hepburn --

Comment

Hier ook.. Ik erger me er zo aan dat ik pedalen en kastjes met batterijen altijd met voeding gebruik. Dit is overigens k een ergernis.

Comment

Heb je nog mazzel dat ze niet gaan lekken !
                    haal liefst altijd batterijen eruit als ik iets weinig gebruik
                    ( ook bv in stemapparaten )
                    "FILTER MAINTENANCE- After every 100 hours of operation apply a sine wave to the output of the FILTER to back flush the trapped overtones to unclog your filter." - (EML 101 Manual)

Comment

je moet er wel bij schrijven, dat je de ingangs-jack na gebruik er uit haalt.
                      Een Rat distortion verbruikt weinig, en doet maanden met een batterij, bij 1 uur per dag. Sommige pedalen gebruiken weer meer.
                      er zijn ook oplaadbare 9volt batterijen.

Comment

Working...
                      X