API 1608 gebruikers?

Heel goed! Hier krijg je heus geen spijt van. Het is even "oef" bij de bankoverschrijving, maar daarna jaren van dikke klank naar tevredenheid, en hij behoudt ook z'n waarde wel aardig denk ik. Gefeliciteerd!
 
Thanks! Ik kan maar slecht wachten tot de boel hier klaar is. Ik sta te popelen om met de API aan de slag te gaan! Tof om te horen dat je zelf ook zo tevreden bent over jouw The Box! Zodra ik hem heb post ik hier wel wat ervaringen!
 
Cool. De verbouwing is redelijk achter de rug. De API is geleverd, past perfect in het meubel (custom Unterlass), racks zijn gevuld. Helaas is nog niet alles aangesloten, en is de meneer van Amptec met vakantie.. Nog even geduld dus.. Geeft wel de gelegenheid om de akoestiek aan te pakken.. Ik had voorheen wat GIK basstraps en absorbers. Mogelijk wil ik wat Artnovion panelen. Iemand ervaring mee?

b90e5d9d-749f-4675-967d-7f24ed4c66ff.jpg
d485c97c-9b13-4ec0-b08d-87b51d076b6a.jpg
 
Cool. De verbouwing is redelijk achter de rug. De API is geleverd, past perfect in het meubel (custom Unterlass), racks zijn gevuld. Helaas is nog niet alles aangesloten, en is de meneer van Amptec met vakantie.. Nog even geduld dus.. Geeft wel de gelegenheid om de akoestiek aan te pakken.. Ik had voorheen wat GIK basstraps en absorbers. Mogelijk wil ik wat Artnovion panelen. Iemand ervaring mee?

Ziet er goed uit man! Mooi meubel ook :okdan: Maar Bart is dus even niet bereikbaar? Haha!
 
Back
Top