hard "tik" geluid tijdens mixen (laptop+usb controller)

Voor dat je van alles nog probeert zou ik ook eerst verschillende (langdurig) buffers testen en daarmee uitsluiten dat het niet daar aan ligt, zoals je al van Flyweight aannam. 256 is naar mijn weten vrij weinig en dit soort problemen met digitaal draaien worden toch echt meestal daardoor ervaren. Ik weet niet wat je allemaal doet, maar over het algemeen kan je met techno prima met wat meer latency leven: better safe then sorry ;)

Volgens mij had je daar al naar gekeken, maar alle automatische processen van windows staan uit? Backups, wifi, bluetooth, energy besparing, screensaver. Noem het maar op. Als het net even wat van je processor vraagt kan traktor zeggen, dan laat ik wel even een steekje vallen...

Verder zou je nog kunnen googlen op specifieke specs van jouw laptop en traktor. Ik weet dat het in het verleden (5+ jaar terug) nog wel eens voorkwam dat een bepaalde fabrieks laptop (hoe snel ook) gewoon niet met traktor wilde werken.
 
Aarde probleem.. vaag probleem. Ben ook niet van die moderne dingen. Statische geladen zijn en dan accu tikki krijgt ofzo. Probleem opsporen is vaak dingen uitsluiten ;-)
Dat denk ik ook. Naar 't schijnt komt dat vaak voor in Nederland, ongeaarde stopcontacten, zelfs in "relatief nieuwe" woningen. Nog nooit gezien hier in Belgiƫ. ;)
 
Back
Top