Weg met de tr8 aira look!

klinkske

Zit volgens de 10ers in de kelder alweer te niksen
Lid sinds
21 december 2007
Berichten
9.687
Locatie
Streek rond Herentals - België
Kijk eens aan... Tijd om n dyno,old skool te bestellen en wat verf.
Ik vind de tr8 zo lelijk dat ie altijd slaapt onder zijn compu cap stofhoes.
Dat gaat veranderen :)

f00orDd


AbiDZ
 
Je zult hem wel kennen, maar deze skin is misschien iets mooier?

attachment.php
 

Attachments

  • TR_909_2.png
    TR_909_2.png
    246,8 KB · Bekeken: 114

Vind je dit serieus een verbetering? :erm:

Ik begrijp het gezeur over de Aira look eerlijk gezegd niet. Het doet tenminste niets af aan het gebruiksgemak, itt de JD-XA bijvoorbeeld. Daar kijk je neer op donkerrode belettering op een zwarte spiegel.
Dat mensen over de JD-XA klagen valt dus perfect te argumenteren. Maar dat geleuter over de kleur groen zeg, pfff...
En die zwartgebrushte faceplate is tenminste "netjes".
Wat zou je dan destijds over de Jupiter 8 gezegd hebben? "Bweeiiih, dat oranje met die regenboogknopjes."
 
Laatst gewijzigd:
smaken verschillen zeker.
Ik had 't groen al weggestift vd tr8 en de leds voorzien van 'k kleurenfilter en gestift zodat ze erg zacht zijn ipv rotfel (zelfs met dim modus). Ik gebruik de tr8 weinig omdat ik 't zo n trol vindt.
Ik vind de TT606 en 78 mooier...
En ja, die grijze overlay ken ik - is veel te duur eer dat hier is (150 euro)
Ik ga mijn tr8 dus zelf nog wat aanpassen qua looks. Wordt uitdagend.
 
Ivm de intensiteit van de leds kan ik je nog wel volgen. Dat kan echt hinderen.
Heb ik soms ook met de JD-XA, zeker 's avonds. Maar ik ben al erg tevreden met de matte overlays.

First world problems :biertje:
 
die cyclone dingen mooier vinden, de tyfus heej
maar goed
die tr8 klinkt als n malle. gebruik m gewoon of verkoop m joh, dat wijverige gedoe ....
 
De vergelijking van de TR-8 met de TT606 ende 78 slaat deen plank volledig mis. Ik vindt TR-8 toch behoorlijk dik klinken (check dit maar eens over een PA) het zijn 2 totaal verschillende drumcompoters. Wat dacht je van alle control pads Ableton/push/maschine dj pads laten ze deze maar uitvoeren met Whitelight buttons.

Ik zou zeggen verkopen die TR-8
 
weg met de aira look en welkom ik-heb-mijn-electrische-tandenborstel-te-vroeg-aangezet look

ik vind het zeker wel wat hebben, maar had de plakkertjes er niet op gedaan
 
ik heb al lang beslist dat ik 'm ga modden eender wat jullie denken :D . En ivm pads: had alles maar pads zoals maschine of de TT606 - kei fijn vind ik.
Mijn rytm is heerlijk, enkel horen er maschine pads in...
 
Qua looks ben ik nu de TR wel gewend maar waar ik me nog wel aan erger is de semi-profi bouwkwaliteit.. Een mooie metalen kast aub.
 
TR-8, 707 update, nieuwe skin, zit je op een gegeven moment niet aan een bedrag waar je ook bijna een TR-9090 (de analoge clone dus) voor kunt kopen?
 
Als je 2e hands koopt met 707 er al in en zelf lakt niet :)
 
Ik ben ook altijd van het modden, al ben ik er niet goed in. Al die kleurtjes, of juist het gebrek daar aan. Ik verf witte strepen op knoppen als die er niet zijn. Anders zie je niet goed wat je ingesteld hebt.

Groot nadeel is dat je boel dan nauwelijks 2e hands kunt verkopen.

De TR-8 is zo spuuglelijk dat het werken ermee minder leuk wordt. Geeft de groene achtergrond ook licht? Die lijnen bedoel ik? Dat zou verschrikkelijk zijn. Die groene lampjes zijn ook verschrikkelijk. Zou wit niet wat rustiger voor het ook zijn geweest?
 
Ik lig er niet wakker van dat de tr8 niet meer te verkopen is dan. Analoog is ie toch niet, waarde daalt sowiseo elk jaar.
Het klopt inderdaad dat ik m niet aanzet omdat ie zo lelijk is :D
I heb dat groen al weggestift met een alchoolsrtift. Ook de ring van de scatter. Alle leds langs boven aangestipt. En die onder de drukknoppen op de led zelf. Zo brandt alles veeeel zachter. Super!
De skatter is trouwens tering. Liefst plamuurde ik die functie gewoon weg bij de volgende demontage zoat ie daar vlak is en geeen leds of knop meer heeft.

In de late 90's reden er 2 toyota celicas rond in de buurt. Zwart met aira groene dorpels onder de deur.
Ik denk dat roland die fotos gevonden heeft.
Ik dacht toen al "waarom..."
 
Ik zal als ik jouw was een klacht indienen bij Roland en die bak retour sturen!
 
Back
Top