Analog Rytm Sample Selectie

Ensemble

Ouwe rot
Lid sinds
13 juni 2003
Berichten
1.626
Vraagje van een nieuwe AR gebruiker;)

Stel ik laad een nieuw project en hierbij wil ik op sommige Tracks met een Sample werken. Ik selecteer dan de Sample page. Vervolgens zou je met de D Rotary knop je samples moeten kunnen selecteren/door de geladen samples moeten kunnen browsen. De vraag is nu, hoe krijg ik mijn samples daar? Bij mij bevinden zich daar namelijk nog geen samples, neem aan dat dat normaal is;)

Iemand?
 
Die laad je met de usb.

Ik raad je aan om deze tutorial te bekijken:



Als ik me niet vergis zit daar ook een gedeelte in over het laden van samples. Anders is het een losse van hem.

Grtzz
 
Ja Cuckoo al wel gekeken, zal dat nog wel 80 keer (moeten) doen maar op zich is het dus normaal gedraag dat daar geen samples staan bij een nieuw project? Ik hoopte op een simpel antwoord;)
 
Ga naar GLOBAL (Function + Track)
Kies de SAMPLES page, ga naar je samples en met Yes/Save kan je samples selecteren. (Je ziet een vinkje ervoor verschijnen)
Dan duw op rechter pijltjestoets voor een menu waar de derde optie LOAD TO PROJECT is. Nu zijn ze in je project geladen. Nu kan je terug gaan en zijn ze met D te selecteren.

Handige sneltoetsen zijn:
Samples Previewen = FUNCTION + YES
Makkelijk door mappen skippen = FUNCTION + linker/rechter pijltjestoetsen
 
Fijn dat het werkt. Samples die je naderhand erbij laadt worden achter elkaar gezet tot alle 127 slots vol zitten.
Wil je samples weer unloaden. Selecteer dan SAMPLES page en duw op linker pijltjestoets. Kies VIEW RAM. Met YES kan je weer samples selecteren en met rechter pijltjestoets kies UNLOAD om ze uit je project te halen.
 
Back
Top