Arturia beatstep pro

ano150122

Gedeactiveerd account
Lid sinds
1 januari 2004
Berichten
2.363
Iemand dit al gezien ? er komt nu wel erg veel lekkers op de markt ineens zeg :P

 
Ziet er interessant uit, hoop alleen dat de bouwkwaliteit wat beter is dan de minibrute.
Ik moet alweer het 2de exemplaar terugsturen. 1ste kapotte key en nu weer de audio in die niet werkt.

Bouwkwaliteit van de eerste Beatstep is verrassend goed, bijna een baksteen kan je iemand flink mee de hersens inslaan
 
Waar vind ik die nieuwe update dan Arv?
Ik zie hem nog niet op de site van Arturia...


Hmmz, ik denk dat ik in de war ben. Heb namelijk ook een TT303 en die heb ik geupdate..
Het punt van de gate is dat je inderdaad niet per note de gate kunt instellen.. Jammer ja.


5.4.7 Gate Time
When Legato is set to Off (see section 6.5.5) you can use this value to specify the amount of time the sequence steps will be held ‘open’. This affects each step within the sequence equally, but it can be set on a per-sequence basis. The parameter itself is only available in the MIDI Control Center.
 
Gaaf idd.
Zijn de beatsteps een beetje strakke sequencers?

Zo ja, dan zou dit best eens mooi centrumpje van mijn grotendeels analoge studio kunnen worden.
Vele triggers zijn mooi om bijv arp van juno-6 te syncen. Dinsync naar mn cr8000. Mss nog een samplertje erbij?
 
Je kan de beatstep pro ook met een keyboard bespelen en zo een sequence opnemen , zoals een electribe style sequencer? Ook wel leuk als dat zo is

Van de Arturia site geplukt;
BeatStep Pro features two melodic step sequencers. Record note pitch, length and velocity in real-time with the pads or an external keyboard and hear your sequence play back, quantized at the step resolution. You can also enter them in step mode using the touch-sensitive knobs and step buttons
 
Ziet er interesant uit. Ben benieuwd hoe ie als slave in midi setup kan draaien met een mpc als master. En het mooiste zou zijn is als je ook nog plat midi naar cv/gate erbij kan doen.

Mmmmmm dat zou wel ECHT te gek zijn. naja afwachten vermoed ik. :{
 
Back
Top