Line 6 Ux-2

GijsH

Stamgast
Lid sinds
8 februari 2009
Berichten
406
Locatie
Genk
hallo,

Ik ben dus van plan om een ux-2 te kopen, gezien ik een goede interface zoek om bas, gitaar en synths mee op te nemen. Nu ga ik hier dus ook monitors bij kopen. De bedoeling is dus om mijn bas- of gitaar lijnen via Reason 6 of garageband op te nemen. Maar nu was mijn vraag of het mogelijk is om die UX-2 op mijn computer aan te sluiten, vervolgens iets te spelen en dat dan door de monitors te horen. En kan ik via de interface ook mijn Reason of Garageband project door de monitors horen ?

mvg,

Gijs
 
Wat bedoel je precies? Als je je computer en audiointerface door dezelfde monitors wilt horen stel ik voor dat je je reason/garageband output op een mengtafeltje prikt en ook je ander geluidsbronnen, zodat je alles live kan horen. ALs je een bakje wilt kopen om te "loopen" mag je me gerust effe PB'n ik heb er erg veel getest en kan je gerust proberen te vertellen wat in jou geval misschien de beste optie is. Groetjes
Stijn
 
Ik heb hier nog een mengpaneel staan deze gebruik ik nu ook. Maar als ik u goed begrijp dan zegt ge dat ik de monitors en geluidskaart op mijn mengpaneel (waarop de computer ook al is verbonden) kan aansluiten, en vervolgens zo mijn gitaar lijnen kan inspelen.
 
Ik vraag me af waarom je denkt dat het niet mogelijk zou zijn , die ux2 is gericht op gitaristen en bassisten en op het gebruik van de computer . Ik zou niet weten waarom wat jij vraagt niet mogelijk zou zijn en inderdaad na het snel lezen van de gebruiksaanwijzing is dat inderdaad mogelijk . Zeker voor een gitarist of bassist is dat een aantrekkelijke interface .
Ik hoop dat ik je vraag hiermee beantwoord heb ?
 
hallo,

Ik ben dus van plan om een ux-2 te kopen, gezien ik een goede interface zoek om bas, gitaar en synths mee op te nemen. Nu ga ik hier dus ook monitors bij kopen. De bedoeling is dus om mijn bas- of gitaar lijnen via Reason 6 of garageband op te nemen. Maar nu was mijn vraag of het mogelijk is om die UX-2 op mijn computer aan te sluiten, vervolgens iets te spelen en dat dan door de monitors te horen. En kan ik via de interface ook mijn Reason of Garageband project door de monitors horen ?

mvg,

Gijs

Het antwoord op alles is JA

Ik heb zelf een line 6 kb 37 toneport en werk met reasaon 6 + cubase.

Kraustsjo> je stelt alleen een wedervraag, geen echt antwoord. Hij wil gewoon JA of NEE horen :) duidelijk toch.
Al dat logische gedenk komt later wel als ie wat meer ervaring heeft.
 
Back
Top