dubbel synth statief voor aan de muur

Mauro

Ingeburgerd
Lid sinds
28 mei 2008
Berichten
26
Locatie
Overloon
Ik ben op zoek naar een mogelijkheid om m´n 2 synths d.m.v. een statief (motif xs7 & Nord stage compact) onder elkaar aan de muur te hangen.

Heb tijdens optredens een ultimate ax90 en wil ze eigenlijk op een zelfde manier onder elkaar aan de muur hebben. Ben dus op zoek naar één of andere wall mount voor synths... Iemand enig idee of deze er zijn en zo ja waar?

Heb al op de diverse sites van statieffabrikanten gezocht en op google maar kon tot op heden helaas niks vinden!!
 
Ik kon zoiets ook niet vinden en heb toen maar met wat CV-buizen zelf iets geklust om mijn el cheapo pianotje op te monteren. Pakte rock solid en buitengewoon netjes uit en was eigenlijk zo gepiept. Ik heb de piano er wel aan vastgeschroefd, dat is voor jou wellicht wat minder wenselijk, bovendien zullen Motifs en Nords waarschijnlijk fors zwaarder zijn en bovendien geen schroefgaten hebben.

Standtastic maakt wel wallmounts: http://www.lmproducts.com/dspStandtasticWallmounts.cfm

Verder kun je hier op het forum allerlei ideeen vinden als je zoekt op "Broder".
 
Back
Top