Welk nieuw DIY project??

@BoRDeR beats, sorry het topic is nu wel volledig gekaapt vrees ik :o:

Is het mogelijk deze af te splitsen?

Een groupbuy zou overigens misschien wel voordeel op kunnen leveren, als de kosten van de PCB en case daardoor wat lager zouden worden.

Of om de onderdelen later gezamelijk te bestellen, al dan niet binnen de EU.
Zo maar wat ideën :)
 
@BoRDeR beats, sorry het topic is nu wel volledig gekaapt vrees ik :o:

Is het mogelijk deze af te splitsen?

Ach, geen probleem, laat maar.

M'n volgend project wordt hoogstwaarschijnlijk de soundlab mini,
daarna val ik jullie misschien terug lastig...

Ben wel nog steeds benieuwd of dergelijke kits ook in België/Nederland of in de buurt te bestellen zijn.
Misschien bijzaak , maar ik heb (nog) geen ervaring met invoerrechten, douane en wat is 't allemaal.

Ga maar verder nu, en let vooral niet op mij. ;)

Groeten,
 
Mezelf even quoten:
Ben wel nog steeds benieuwd of dergelijke kits ook in België/Nederland of in de buurt te bestellen zijn.
Misschien bijzaak , maar ik heb (nog) geen ervaring met invoerrechten, douane en wat is 't allemaal.


Hier blijf ik toch mee zitten.
Ik heb ondertussen net wmonk op dit forum ontdekt en en een pm gestuurd.
Op zijn site zag ik enkele leuke kits, wacht nu nog op antwoord, hopelijk helpt dat me verder...

Als er gewoon geen kits hier te vinden zijn is dat prima. Ik hoop wel nog op wat bevestiging. :)

Dan eens checken hoe het zit met overzees bestellen, niet dat het zo moeilijk zal zijn.
'T is gewoon de eerste keer. Spannend. :o: :)

Alvast bedankt. Ga dan maar verder met de Drone Lab.

Groeten
 
Dan eens checken hoe het zit met overzees bestellen, niet dat het zo moeilijk zal zijn.

Is niet zo eng als je denkt hoor. Ik begrijp het wel, vond het de eerste keer ook spannend maar heb ondertussen al zoveel van over de hele wereld hierheen laten komen.
Ik zal een paypal account nemen en gewoon een mooi projectje uitzoeken.

Groet en succes!
Maarten
 
Dan eens checken hoe het zit met overzees bestellen, niet dat het zo moeilijk zal zijn.
'T is gewoon de eerste keer. Spannend. :o: :)

Het overzees bestellen valt inderdaad wel mee, de wereld is klein tegenwoordig :)
Hou er alleen rekening mee, dat er vaak nog invoerrechten en eventueel belasting extra betaald dient te worden.

Zelf heb ik al het één en ander bij MFOS besteld en ze leveren mooi materiaal.

Bij het bestellen van kitjes, zou je ook nog kunnen overwegen alleen de PCB te kopen en de onderdelen gewoon in NL via een postorder bedrijf.
Er zijn er enkele die zeer concurerend de onderdelen kunnen leveren.
Dat scheelt dan ook weer gelijk op de invoerrechten :eureka:
 
Kleine update voor andere twijfelende beginners...

Ik heb mezelf gewoon een paypal account aangemaakt en 2 PCB's besteld bij MFOS.
Meteen bevestiging gekregen en gisteren zijn ze verzonden... Hopelijk snel in huis nu!

Voor de rest van de onderdelen helpt wmonk van dit forum me. Waarvoor dank. :halleluja
Zo moet ik zelf nog niet alles bijeen gaan zoeken. Handig als newbie...

Groeten.
 
Dat is inderdaad een mooie start :)
De printjes van MFOS zijn erg goed verzorgd en de levering gaat redelijk vlot.

Welke PCB's heb je nu gekocht?
 
Welke PCB's heb je nu gekocht?

De "Weird Sound Generator" en de "SL Mini Synth".

Lijken mij wel leuke projecten om mee te beginnen en handig om de werking er bij te begrijpen.
Heb ik ook meteen iets die leuke geluidjes produceert.

Wat de toekomst daarna brengt zullen jullie vast wel lezen...

Groeten,
 
Back
Top