ala

mpcman2

Stamgast
Lid sinds
29 september 2008
Berichten
366
Locatie
Den Haag
hallo,

ik wil misschien een sp1200 van een vriend van me kopen.
nou heeft deze sp1200 2 kapotte drum knoppen en hij maakt aardig wat krakend en ruisend geluid
tijdens het spelen van de samples.
de paint job is ook niet meer 100%

wat zou een sp1200 is deze staat nog waard zijn ?
 
en dan te bedenken dat ik mijn sp1200 nog gekocht had voor 600 eu in perfecte staat.
 
oke bedankt

ik krijg op elk forum andere antwoorden wel
 
Ik zou hem laten fixen en voor een normaal bedrag verkopen...1200eu
 
Average price for a 100% functional and pretty decent aesthetic is about £1100 over here. It's been steady for as long as I can remember. So I would get a quote for the repairs (sounds like bad caps or even bad RAM) and subtract that quote from the aforementioned figure.
Personally, I'd offer £700 cash. When you make the offer, go to his house with the cash in an enveloppe and show him the cash. Always works for me.

en op sp1200 pagina op facebook zei iemand 750e max

vandaag had hij even de test programma's laten lopen, alles was in orde
en het gekraak was nu weg ineens.
dus ik ga de sp maar ophalen en een dagje bij mij in de studio testen nog.
de pads zijn niet zo een groot probleem inderdaad , alleen is bruce forat toch behoorlijk duur.
 
700 ukp is 798.408094 Euros

repairmannetje ben ik al maanden naar op zoek voor mijn studio 440
maar of ze reageren niet , laten niks meer van zich horen , of zitten ergens in the middle of nowhere.
maar ik was ook niet van plan de sp op te sturen naar de US, dat kost me weer een fortuin.
ik bedoelde de drumpads onderdelen bestellen bij bruce , 75 euro per pad.
 
op de sp1200 pagina zegt iemand nou 400e zelfs , ik begin alleen maar meer te twijfelen nu.
 
Nou 400 vind ik persoonlijk te weinig, dat is hij zeker waard. Maar 900 zou ik er ook niet voor geven aan de hand van jouw beschrijving. Als je geluk hebt is het makkelijk te repareren maar als dat niet het geval is dan zit je ermee. 800 lijkt me een goede prijs, voor beide partijen. Hij krijgt er een goede prijs voor en voor jouw loont het om dat ding te repareren.
 
ja 800 is wel een beetje het gemiddelde van wat iedereen zegt.
 
Zal er zelf zo 675 voor geven, alles fixen kost herstel geld/tijd/bezorgkosten/inzet.....en dan nog is het een goedwerkende sp met een lelijke kast, dus niet mint, wat 1350 je dus wel geeft...
 
Back
Top