waar moet ik heen?

Wyko

Ingeburgerd
Lid sinds
7 november 2001
Berichten
62
Locatie
Eenrum
Ben van plan een nieuwe of tweede hands synth te kopen. Ik zit te denken aan een virus rack, a-station of micro q. Iets in die richting. Ik wil graag veel van dit soort synth's naast elkaar horen. Nou is het probleem dat ik helemaal in het hoge noorden woon en ik hier nog geen zaak heb ontdekt waar ze deze synth's ook allemaal hebben staan. Mijn vraag is dus: waar moet ik heen?
Waar is die uitgebreide zaak waar ik ook zelf met knoppen mag kloten?
 
Tja, dan moet je ook niet in Eenrum gaan wonen ;)

Maar ik dacht dat er in Groningen een leuke muziekzaak zat...weet alleen even de naam er niet meer van. Ik zoek het wel even op.

Ok, heb het opgezocht. Hier is een lijst met muziekwinkels in Groningen:
http://www.muziekzaak.nl/Groningen/Groningen.html
Of ze ook allemaal synths enzo verkopen, dat weet ik niet. De enige voor mij bekende die er tussen staat is Tonika (www.tonika.nl) in Groningen.
 
Laatst gewijzigd:
Tonika is een leuke zaak, goede service, maar geen Acces, Oberheim, Clavia, Waldorf om maar een paar te noemen...... Maar ik ben er al uit. Ik denk dat ik een dagje naar Feedback in Utrecht ga. Op hun site stond in elk geval een behoorlijk assortiment. Misschien dat daar nog een paar goeie zaken zijn(?). Neem ik gelijk een maatje mee. Zie het maar als: cowboy's in the city.




So....what are you two boy's looking for he. I mean, ain't ya lost or something?
 
Back
Top