Waar kan ik een modular behuizing kopen?

renepela

Ouwe rot
Lid sinds
27 januari 2005
Berichten
2.014
Locatie
Barendrecht
De afgelopen maanden ben ik druk bezig geweest met het bouwen van Oakley modular modules. Ik ben nu bijna zover dat ik de boel aan kan gaan sluiten en uiteraard wil ik er een nette houten behuizing omheen. Nu ben ik zelf niet zo handig met hout, dus hoop ik dat er behuizingen te koop zijn.
Ik zal bij synthesizers.com wel een mooie behuizing, maar gezien de afmeting en het gewicht wordt het een dure grap om die naar hier te laten versturen.
Ik zoek dus iets in Nederland.
Weet iemand waar ik een cabinet in Nederland kan kopen met een breedte van ongeveer 20U?
Ik zoek zo iets: http://www.meadowfield.freeuk.com/synth/cab.html
 
Even gekeken. Is in Duitsland, dus blijft lastig. Ik vind ze eerlijk gezegd ook niet zo mooi. Maar toch bedankt voor je antwoord uiteraard.
 
Misschien kan je eens informeren bij een meubelmakerij zoals Jamin & Elbers of Make-it, allebei in Dordrecht. Ik heb er geen ervaring mee; ik heb mijn kasten zelf gemaakt met standaard planken van de Praxis. Ik vraag mij af of zo'n kast gemaakt door een meubelmakerij qua kosten nu zoveel scheelt als een cabinet uit Amerika laten komen.
 
Back
Top