X

Goedkope al dan niet DIY behuizing voor paar modules gezocht

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Goedkope al dan niet DIY behuizing voor paar modules gezocht

Hoi

Ik heb een paar roland AIRA modules (demora scooper en nog een) die ik in een behuizing wil stoppen. Omdat 't allemaal veel te veel om dat in een dedicated eurorackje te proppen gebruik ik gewoon de bijgeleverde voeding van elk. Ik wil dus een doosje / kistje waar ik ze in kan monteren naast elkaar in iets dat niet te groot is en makkelijk verplaatsbaar. Nu kan ik met hout aan de slag als het echt moet maar misschien hebben jullie een idee. De breedte waar we over spreken is momenteel net iets meer dan 30 cm dus een moog dfam doosje is nét te klein.
    Iemand een tip? Het hoeft zelfs geen eurorack rails te hebben, dan scroef ik 't gewoon in een hout plankje of zo. Ik had een wijnkistje maar dat is net te hoog om te gaan schroeven
    ///Zo mooi als oud spul maken ze het niet meer///

4ms heeft die kleinere pods, ook unpowered.
    "I need more cowbell!"

Comment

Ik heb een paar van die 4ms pods inderdaad. Die zijn erg degelijk, maar niet erg diep. Verder verkoopt Moog relatief goedkope, degelijke behuizingen van 60 hp voor rond de 100 euro die een stuk dieper zijn. Behringer heeft dezelfde behuizing maar dan breder voor minder geld.

Comment

Click image for larger version

Name:	IMG_4395.jpg
Views:	138
Size:	73,6 KB
ID:	3766363 Ik heb dan maar een kistje Prosecco geofferd. Hout uit 't deksel gebruikt om de maat te doen kloppen binnenin, en met velco (klitteband) de boel gemonteerd. Gat er in achteraan voor de power. Klaar. Kost nul, had alles in huis. Als dit te klein wordt (ik hoop van niet, wil uit 't euro hol blijven) check ik jullie tips.

Name:	IMG_4390.jpg
Views:	138
Size:	55,3 KB
ID:	3766360

Name:	IMG_4389.jpg
Views:	132
Size:	68,4 KB
ID:	3766364
        Bijgevoegde bestanden

Comment

Ik zie dat je al iets bedacht hebt, maar mocht dat niet bevallen... je kunt ook Lego gebruiken. Ziet er nog leuk uit ook.
          the skyline was beautiful on fire
          all twisted metal stretching upwards
          everything washed in a thin orange haze

Comment

Ik zag op facebook iemand die een case van Ikea wc rol houders gemaakt had.

Comment

ja klopt, en hij heeft er 3 te koop (zelfs hier op SF) en wil er niet eentje aan me verkopen - ik ken die man
              Die ikea houders zijn niet meer te koop bij ikea.

Comment

Heb zelf maar een behringer go genomen, dacht eerder aan gewoon een gat in kartonnen doosjes knippen. Weet niet of dat brandveilig is.

Comment

Originally posted by met-een-papje View Post
                  Heb zelf maar een behringer go genomen, dacht eerder aan gewoon een gat in kartonnen doosjes knippen. Weet niet of dat brandveilig is.
                  Dat is brandveilig, dreadbox doet dat zelfs met zijn kits. Die krijg je inclusief een kartonnen doosje waar ze precies inpassen en een simpele voeding.

Comment

Working...
                  X