monster case vraag

allstyles

Stamgast
Lid sinds
30 oktober 2018
Berichten
443
Locatie
Vriezenveen
Ik wil een grote monster case aanschaffen, na wat speuren lijkt mij dit formaat aan mijn wensen te voldoen, zie link..

Eigenlijk zoals die daar op de site staat, maar dan wel met de update van +5V busboards


http://www.addacsystem.com/en/produ...1m-monster-frames/addac901m-21u-monster-frame



Kunnen jullie mij nog een richting heen sturen waar ik iets soortgelijks kan kopen?!
Of iemand die dit voor mij wil/kan maken?!


ADDAC901M_V2monster4.jpg


Bedankt voor het meedenken :engel:
 
Ik zou je Ross Lamond aanraden, maar die is helaas gestopt. Ik weet dat er een Italiaan op FB mooie handgemaakte cases verkoopt voor een hele schappelijke , maar ik kan helaas even niet vinden hoe die ook alweer heet.

Waarom wil je de 5V busboards? Dat wordt toch helemaal niet zoveel meer gebruikt? Ik heb zelf een hoop moderne modules, maar geen van allen gebruiken de 5V lijn. Je hebt er ook eventueel een adaptertje voor, tenminste, die had ik bij mijn Doepfer case.
 
Voor die 250 euro meer heb ik liever dat ik er alles in kan gooien wat ik wil.
heb zelf ook niet veel +5v modules, maar beter safe dan sorry...

handgemaakte cases heb ik ook wel een en ander voorbij zien komen, maar daar zit vaak nog geen busboards in, en koop liever iets compleets dan dat ik er nog wat in moet bouwen.
 
Ah zo, ja, daar valt wat voor te zeggen. Misschien kun je eens contact opnemen met MDLR case, volgens mij bouwt die ook wel cases naar wens. Voor de rest is het veelal buitenland en dan zit je al snel met behoorlijke shipping kosten voor zo'n groot gevaarte. Anders heb je misschien nog iets aan het lijstje in deze draad: https://muffwiggler.com/forum/viewtopic.php?t=80046
 
thanks, ik zal dat draadje eens doorkijken,..

Heb zelf al 1 mdlr case,... misschien maar eens mailtje sturen, wat zoiets gaat kosten als hij er 1 maakt :engel: :okdan:
 
Ik denk dat hij wel wat moois kan maken! Als je er al 1 hebt past het er iig mooi bij. Of ga je 'm vervangen?
 
In Amsterdam zit Gould Case Works. Laatst ontmoet op Dutch Modular Fest. Aardige man en kundige bouwer.
 
Volgens mij heb ik wel tijdje staan praten met degene die hem hielp daar op modular fest,...
hij stond naast mijn buddy van Sound-Force.


(Heb ondertussen 5 x 6u cases (waarvan 1 mdlr) en wil eigenlijk 1 grote case,.. die kleinere cases kan ik dan gebruiken voor gigs en andere uitprobeersels :engel: )
 
Ik weet dat er een Italiaan op FB mooie handgemaakte cases verkoopt voor een hele schappelijke , maar ik kan helaas even niet vinden hoe die ook alweer heet.
Ik weet niet 100% of deze het nou was die ik had gezien, maar maakt in ieder geval ook mooie cases. Misschien ook wel to spec. :

http://nonomodular.com/shop/

Standaard cases zijn i.i.g. wel te klein voor je.
 
Volgens mij heb ik wel tijdje staan praten met degene die hem hielp daar op modular fest,...
hij stond naast mijn buddy van Sound-Force.


(Heb ondertussen 5 x 6u cases (waarvan 1 mdlr) en wil eigenlijk 1 grote case,.. die kleinere cases kan ik dan gebruiken voor gigs en andere uitprobeersels :engel: )

Hier ben ik :doei:

Blij om te helpen als je een monster case nodig heb. Stuur even een bericht als je meer informatie wil hebben :okdan:

Groet,

Rob
 
Misschien een stomme vraag. Maar waarom bestel je hem niet gewoon bij Addac dan? Ik heb trouwens dezelfde case, prima spul!
 
Om te checken of er niet wat localers te krijgen is :engel: :D

Rob, Heb nog geen case besteld,. maar ik laat zowiezo nog van mij horen in het nieuwe jaar :biertje:
(of iets eerder :engel:)
 
allstyles heel misschien doe ik mijn case weg trouwens. Vooral omdat hij vrij.. kolossaal is! Mocht je interesse hebben, kun je me een berichtje sturen. Kijk maar.
 
Back
Top