Welke +/-15V 3A voeding?

sms303

WHAT UR WATCHIN'?!?!
Lid sinds
28 Maart 2004
Berichten
3.844
Locatie
Rotterodamus
Met wat zoeken op Digikey ben ik uitgekomen op de SLD-15-3030-15T.
Specs: Open frame AC DC Converter 2 outputs 15V -15V 3A.
Is dit een bruikbare voeding en/of welke soortgelijke raad je aan?

Op Muff's worden IHAA15-0.8 en/of PD-2515 Mean Well aangeraden. Maar ik wil 1 heavy duty voeding ipv voor elke rij een aparte en het liefst binnen de EU bestellen....
 
Ik heb een power one 1.5A te koop als je wilt. Geen 3 A, wel een super stabiele laboratoriumvoeding. Mag voor een klein prijsje weg.
 
magneteyez : Is dat wel een symmetrische voeding (dus +15V en -15V wat de OP wil)? Want vaak is een laboratoriumvoeding dat niet. Maar soms ook wel. :)
 
De SLD-15 voeding wordt op Muff's niet aangeraden. Om me nou blind te staren op specifiek 3A is zinloos. Het zal toch nog jaren duren voordat het 5U diy wordt opgevuld. Met de 1.5A die magneteyez aanbiedt kan ik wel direct de Blacet modules allemaal gebruiken. :okdan:

magneteyez PM komt uw kant op....
 
Correctie voor wie ooit de zoekfunctie gebruikt en op zoek is naar een heavy duty -/+ 15V (12V) 3A voeding.....

De reacties op Muff's:
you want a linear supply with low ripple at %80 load. check the datasheet. 100mv peak to peak is unacceptable. 10mv is better. 1mv is best.
Most linear power supplies have trimmers to adjust voltage from 12-15V. If this has that ability, then adjust your voltage as needed.
I’ve even recently been replacing the trimmers with multiturn trimmers to precisely dial in 12.00V for my Eurorack system.
Datasheet from Mouser ( https://pl.mouser.com/productdetail/...FlphlFhA%3D%3D ) shows 3mVp-p max ripples, so this is a good supply.
Notice that fan is required for full rating. Without it output is 30% lower. Full cover also limits output by 15%.

Via de mail bevestigde Maarten (Twiki) van artefacts.nl dat de voeding volgens de specs/datasheet zou volstaan. Met de opmerking dat hij de meeste ervaring met Power One voedingen heeft en een voeding per rail zou adviseren

De SLD-15 voeding is 2e hands op Ebay voor >$50 te vinden. Incl. verzenden en invoerrechten, laten afstellen, stekkeraansluiting erop laten aanbrengen enzo kom je uit op eur.125/150 verwacht ik.
 
Back
Top