Waar MTA-156 Modcan MOTM Dot.Com Blacet kabels kopen?

vinnieq

Lidl
Lid sinds
11 juli 2004
Berichten
9.284
Waar kun je kant en klare voedingskabeltjes voor Modcan, MOTM, Dot.Com, Blacet etc modules kopen? Als ik op MTA-156 zoek krijg ik duizenden connectoren maar geen enkel kabeltje. Ik zoek 3-pin, 4-pins en 3 naar 4 pins. Ongeveer 40 cm lang.
Of kun je die zelf maken zonder schreeuwend dure crimper?
 
nu ik een gecombineerd cabinet met Dotcom en Blacet modules heb, moet ik op stripboard een busboard voor de Blacet modules maken.....
(voor wie op mudlargrid kijken... Dotcom boven- en Blacet in het ondergedeelte)
zijn de MTA-156 connectoren degene die daarvoor gebruikt worden?

edit: zit op Conrad te kijken, zie helaas geen male headers met 4 pinnen .... :(
 
Laatst gewijzigd:
MTA156 is dat niet 3.96 raster? Dat past niet op stripboard, dus de powerkabels zullen aan een kant de kleinere (2.54 raster) mta100 connectoren moeten hebben.
 
MTA156 is dat niet 3.96 raster? Dat past niet op stripboard, dus de powerkabels zullen aan een kant de kleinere (2.54 raster) mta100 connectoren moeten hebben.

Thanks, goed om te weten. Voor t gemak plaats ik maar een gezocht advertentie op Muff's. Tenzij iemand me via SF aan (DIY) Blacet voedingsbord voor 15 modules en een voeding aansluiting kan helpen?!?!?

edit.....
vinnieq bij Farnell of Digikey productnaam: 640445-4 (fabrikant: TE Connectivity AMP Connectors)
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top