Modular synth acessoires bij de action!

talkboxert

De man achter Exceeder
Lid sinds
9 augustus 2005
Berichten
679
Locatie
Amsterdam
Mooie textiel omwonden kabeltjes, een multiple, en een “case stand”. Die laatste is ook in een kleinere versie verkrijgbaar daar past precies een doepfer LC6 in ;)
 

Attachments

  • 7FC263A6-E5F8-4472-85F4-401CB0E4FD55.jpeg
    7FC263A6-E5F8-4472-85F4-401CB0E4FD55.jpeg
    82,9 KB · Bekeken: 169
Die ezel is vast goedkoper dan die van Buchla. De werpsterren doen prima het in de Spaghetti studio, doei dure ruimtevretende domme multiples. En een kabel is een kabel. Wa kost zo'n koffertje? De fake Twixen laat ik liggen, kost me m'n vullingen.
 
Nice, die Easel! (en goedkoper dan een Buchla... :D)
Dat soort kabeltjes met koperdraad nog dunner dan een Chinees z'n schaamhaar ben ik geen fan van.
Helemaal met die stereo plugjes eraan - daar heb ik zelf toch vreemde effecten mee bemerkt. Liever gewoon goeie Erthenvar's...
 
Die ezel is vast goedkoper dan die van Buchla. De werpsterren doen prima het in de Spaghetti studio, doei dure ruimtevretende domme multiples. En een kabel is een kabel. Wa kost zo'n koffertje? De fake Twixen laat ik liggen, kost me m'n vullingen.


Dat koffertje heb ik ooit op muff's gekocht voor weinig, is gewoon een cheap (action equivalent?) ding met een doepfer PSU erin. Net weer ff gepimpt en de deksel los gemaakt voor een showtje. Die curly wurly's zijn inderdaad fataal, maar wel weer toepasselijk in het kader van kabel-spaghetti, waarom loop ik toch altijd nog langs dat snoep schap :stupid

Die kabels zijn in de audio chain niet ideaal idd, maar prima voor gate of cv overbrugging tussen deze live setup en m'n main case.
 
Die kleine ezel is trouwens wel iets minder solide.... maar prima voor een microbrute of drumcomputertje
 
Tja ik moet toch even de zeikerd zijn, maar met die action en xenos bagger kopen wij onszelf werkloos dat je het even weet. Voor de rest moet iedereen het zelf maar weten, maar ik koop niks bij die eikels. De staat van de Nederlandse economie is mij daar te dierbaar voor.
 
Helaas is de laatste kopertrekker hier in 1350 vertrokken nadat de laatste kopermijn gesloten werd. Nu Pippi Langkous in vergetelheid is geraakt moeten we elders voor vlechtwerk zoeken. Ik snap werkelijk geen snars van Man-T's betoog.
 
Back
Top