Modulair Zwolle en omgeving?

Nijverdal/vriezenveen in da house!!
Beetje mazzel binnen 2 weken mijn eerste case full, maar werk ook met 2 semi modulars...

soort meet en greet of puur optredens?!
 
Ben 2/3 op weg met bouwen. Heb ook nog een NYX / Erebus v3 ervoor staan. Ik woon in Zwolle
 

Attachments

  • 670EDC1C-51ED-4AF3-8F72-ABBF081CD43B.jpeg
    670EDC1C-51ED-4AF3-8F72-ABBF081CD43B.jpeg
    111,1 KB · Bekeken: 151
Hey, leuk idee! Woon zelf ook in Zwolle. Heb (nog) geen modulair spul op een ms20 na maar lijkt me leuk om eens te connecten
 
En allstyles heb jij iets dat ik kan luisteren?

Ik heb thuis meer een hybride setup met maschine en een tr-8s erbij,.... Maar ik zal binnen 2 weken wat voor je posten,.. dan heb ik mijn rack compleet en kan ik dawless optreden :engel: :mega:




modulargrid_844417.jpg

er komt nog een delay en multiplier in,,.. maar vreemd genoeg neemt die die niet op als ik de foto upload :(
 

Attachments

  • modulargrid_844417.jpg
    modulargrid_844417.jpg
    108,6 KB · Bekeken: 159
Laatst gewijzigd:
Ik verhuis binnenkort naar zwolle en probeer ook op te starten met modulair / eurorack. Heb door gouden handdruk wel behoorlijk wat spul ingeslagen / voeding voor mijn midlife crisis ;-) Ben benieuwd naar modular event!
 
80CA909A-68D5-4147-8085-34DBA131FA02.jpeg
Hee leuk Zwerver !
Ik ben benieuwd naar wat je maakt.
En zou je live kunnen spelen?

hoi shiftr! ik ben ondertussen klaar met bouwen en heb mijn setup wat aangepast op het gebied van computeraansturing en mixen. zou ik "live" kunnen spelen? ja ik denk het wel maar of het spel muzikaal genoeg is voor een optreden denk ik niet. Ik stuur de 2HP Midi en de Mutant Brain aan met VCV rack en het wordt bij tijd en wijle nog een beetje een chaos. desalniettemin een zeer interessante setup die volgens mij nog lang mee gaat zo.
 
Back
Top