Docu van mij en de lab studio :)

Cool hoor.
 
Vet! Erg cool dat je zo hebt ontwikkeld man. Mooie setting zo met al die racks vol obscure gear en instrumenten. Word ik wel beetje blij van.
Heb je toevallig dat videootje nog wat ik ooit (10+ jaren geleden hoor) een keer maakte met een drone sample van jou? Daar deed me dit aan denken.
 
Gaaf, Dennis! Mooi spul ook! Gave sounds tijdens de docu! Opvallend dat de interviewer tot 4 keer het genre gabber aanhaalt en dat Dennis dit akkodeert of beaamt maar dat er geen verdere verheldering of kleuring van Dennis komt...

verder respect voor het noodle bar concept!
 
Vet! Erg cool dat je zo hebt ontwikkeld man. Mooie setting zo met al die racks vol obscure gear en instrumenten. Word ik wel beetje blij van.
Heb je toevallig dat videootje nog wat ik ooit (10+ jaren geleden hoor) een keer maakte met een drone sample van jou? Daar deed me dit aan denken.

Nee helaas heb ik die niet meer, heb jij deze nog?
 
Nee helaas heb ik die niet meer, heb jij deze nog?

Ik zal m'n oude archieven eens doorzoeken. Moet wel ergens zijn nog... Ben helaas ook wel dingen kwijtgeraakt in de jaren, of ze zwerven op oude HD's, die niet meer in m'n systeem zitten zitten... Kom er op terug! Als ik niks kan vinden maak ik een nieuwe ;)

Keep up the good work!!
 
Can't you make real music?
:D

Vroeger zou ik ook zo gereageerd hebben. Maar zoals je zegt staan mensen daar nu meer voor open. Ik toch
Mooie documentaire met mooie visuals, goed interview. Alleen ā€¦ veeeel te kort

Komt er misschien ooit een Noodle Bar event in Antwerpen ?
 
Hey, da's in Worm, daar ben ik ook eens geweest om een film in te leiden, heb die ruimtes toen ook gezien, dat is echt een heel gave verzameling synths en andere spullen daar :D
 
Super coole docu en sounds. Heb ervan genoten. Vraag over je studio: is het mogelijk om noten per cv aan te sturen?
 
Super coole docu en sounds. Heb ervan genoten. Vraag over je studio: is het mogelijk om noten per cv aan te sturen?

De meeste generatoren (zo heten lab oscilators) die ik heb zijn spannings aanstuurbaar, echter zijn ze niet 1 volt/octave aanstuurbaar.
Daar zijn ze nooit voor ontworpen, maar met een analoge sequencer bv gaat dit best goed.

Hier een voorbeeldje van lab gear met wat sequencers en vca's en envelope generators, want ook deze zijn niet voor handen met lab equipment.

https://soundcloud.com/mono-poly/mono-poly-beekaa-sequenced-01
 
Last edited by a moderator:
Cool, maar waar heb je alles vandaan ? Uit een onderzeeƫr of zo ?! :D
Lijkt me een beetje lastig als je live moet spelen, of komt het publiek bij jouw langs ???
 
Ik koop die spullen gewoon op nagenoeg de zelfde plekken als waar je een synthesizer koop, ebay, marktplaats etc.
En live spelen is geen probleem hoor.
 

Attachments

  • 36596717_2131459477099191_7905398241892499456_n.jpg
    36596717_2131459477099191_7905398241892499456_n.jpg
    37,5 KB · Bekeken: 135
Back
Top