Buchla 200e

Toon

Ursa Major
Lid sinds
24 augustus 2002
Berichten
2.225
Locatie
Geel
Stond net op het GD forum :

201e.jpg


http://www.buchla.com/200e/200e.html
 
aaaaaaaaargh~! Nu kan ik niet meer slapen..
 
Wow... superwreed ding ja. Wil ik ook !

Handig koffer systeem trouwens, zouden je snoertjes er nu ook nog tussen passen als je ze er in laat zitten terwijl je de koffer dicht doet?

-edit-
het lijkt er op van wel :)
-edit2-
oef... die prijs ..
 
Snoertjes? Dit ding kan patches opslaan.

De prijs is inderdaad erg hoog, maar dit is heel anders als alles wat ik ooit gezien heb. Interne Midi bussen, alle knoppen, inclusief matrix kun je opslaan, volledig compatible met de vintage 200, inclusief voeding, enzovoort..

Dit is een volgende stap in de modulaire wereld.. 30 jaar lang gebeurt er niets, nu in korte tijd de clavia en dit.. Twee grote stappen voor mijn gevoel!

Dit geloof je toch niet!
249e.jpg
 
Fuck zeg! En ik maar denken dat een G2 de behoefte aan een echte modular wel zou stillen :D
 
Waarom wist niemand hiervan? Misschien hadden we toen ze die barbershop modules gemaakt hadden moeten gaan nadenken..

quote van de buchla site..
In 2002, Don decided that the 200 series was due for improvement, and in 2004, introduced several new modules, calling these the 200e series
 
Laatst gewijzigd:
Origineel geplaatst door JohnnyBusca

Dit is een volgende stap in de modulaire wereld.. 30 jaar lang gebeurt er niets, nu in korte tijd de clavia en dit.. Twee grote stappen voor mijn gevoel!

er komt nog een volgende stap.. help me eraan onthouden, volgend jaar, als het thread omhoogschop dag is.. onthul ik hem wel :D
tegen dan zal er wel al meer dan een prototype zijn!

en nu weer :bekdicht:

EDIT: nu ik de specs lees.. kdenk dat er iemand boos zal zijn en zeggen: .. "weeral een idee van me geript"
oejoej.. vette pics trouwens!
 
Origineel geplaatst door Gilles la Crêpe
Fuck zeg! En ik maar denken dat een G2 de behoefte aan een echte modular wel zou stillen :D
Vergeet niet dat je hier 10 g2's voor kunt kopen...

btw! Wel een shepard module! De meest onderschatte module van doepfer..
 
Origineel geplaatst door Prophet
dus hardware is toch niet dood?

:smeris: 8D

Dat zou kunnen, maar het zou ook kunnen dat dit een laatste poging is van een bedrijf om hardware levend te houden.
Een poging waar ze wel of niet in kunnen slagen.

Ik denk dat maar weinigen dit apparaat echt ooit zullen hebben, wat erg jammer is, want er zijn zoveel mensen die dat echt wel zouden willen..

Is gear dan toch duur? :W

Wel superwreed ding nog steeds hoor .. !
 
Origineel geplaatst door demian
zouden je snoertjes er nu ook nog tussen passen als je ze er in laat zitten terwijl je de koffer dicht doet?

Eh.....zoals het er op die foto uit ziet, istie niet echt dicht te klappen, dat middelste (schuine) paneel is te hoog :confused:

Het zou kunnen dat het middelste paneel op een vernuftige manier naar onderen (tot aan de bodem) glijdt / schuift tijdens het dichtklappen, lijkt me niet erg waarschijnlijk, maar wie weet....
(is dit trouwens wel echt ??? geen nep-site ? ik heb het allemaal echt niet gevolgd hoor....wist niet dat Buchla nog in business was 8D )
 
Origineel geplaatst door Soundtrooper
Eh.....zoals het er op die foto uit ziet, istie niet echt dicht te klappen, dat middelste (schuine) paneel is te hoog :confused:

Het zou kunnen dat het middelste paneel op een vernuftige manier naar onderen (tot aan de bodem) glijdt / schuift tijdens het dichtklappen, lijkt me niet erg waarschijnlijk, maar wie weet....
(is dit trouwens wel echt ??? geen nep-site ? ik heb het allemaal echt niet gevolgd hoor....wist niet dat Buchla nog in business was 8D )
201e_fold.jpg


En dit is echt.. Buchla maakt nog steeds controllers, maar nu dus ook een modular.
En stel het is een hoax... dan is het een hoax met hele goede, vernieuwde ideeen..

Ik heb een beetje een Synton gevoel hierbij met de syrinx en de fenix, iets anders doen als de concurrentie..
 
Ja, het lijkt er inderdaad op dat het klopt. Alhoewel ik toch een vreemd gevoel hou, dat er iets niet klopt, mbt. de "draaicirkel"...maar het zal allemaal wel net gaan waarschijnlijk.
(Misschien zijn het onder- en bovenpaneel schuin toelopend aan de achterzijde, om ruimte te maken voor het draaipunt)
 
Hehe, eindelijk eens een echte modular met presets.

Dat gedoe met die kabels.

En 4000 mag die toch wel zo'n beetje gaan kosten?
 
Origineel geplaatst door fuse
Hehe, eindelijk eens een echte modular met presets.

Dat gedoe met die kabels.

En 4000 mag die toch wel zo'n beetje gaan kosten?

Maak er maar 20.000 dollar van :D
En zonder kabels werkt die niet hoor
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top