Vraagje over Modulaire Setup

Rob1986

Stamgast
Lid sinds
27 Maart 2008
Berichten
100
Ik heb interesse in een modulaire synth en ik zag op internet een Eurocase van Arturia de Rackbrute 3U staan. Ik had graag geweten of deze een goede optie is voor een beginneling en dan zou ik er modules van Doepfer in willen plaatsen omdat deze mij kwa budget mij goed lijken, Ik heb al met het programma Propellerhead Reason gewerkt en ik vind de manier van werken en het patchen van kabels zeer intrigerend. Mijn vraag was of modulair gaan niet te ingewikkeld is en is er vaak onderhoud nodig van zulke modules?
 
Ik heb nog geen ervaringen met modules in te bouwen en aan te sluiten dat wou ik nog erbij vermelden.
 
Ik heb een Rackbrute 6U en daar ben ik, zeker in combinatie met de MiniBrute 2S, zeer tevreden over.
Om mee te beginnen lijkt die 3U mij geen slechte keuze, maar als je de smaak te pakken krijgt is het snel te weinig. Je kunt er dan eventueel mettertijd een 6U bij aanschaffen en dan heb je een aardige set die ook nog hanteerbaar en vervoerbaar is.

Als je geïnteresseerd bent in modulair kan ik je ook het forum van Muffwiggler aanraden.
https://www.muffwiggler.com/forum/
 
Alvast bedankt voor de reacties, Ik zal er zeker eens naar kijken.
 
Back
Top