Assimil8tor

2.03
begint echt vet te worden
vooral de mogelijkheid om zones random of sequentieel aan te sturen is funky as hell, ik wilde alleen dat er nog een trig mogelijk was om opnieuw naar de eerste zone te gaan
loop start/stop instellen en gelijk de start/stop punten van de hele sample wijzigen
chop in 8 gelijke delen (of in 8 delen mbv transients) is super handig en niet destructief!
-of gelijk hoeveel delen (< acht)
 
Als dit zo doorgaat, mooi hoor!!:halleluja Minpunt vind ik toch dat eurrack beetje klein is. Hij had iets groter gemogen van mij
 
Ik merk dat ik de laatste tijd toch wat minder vaak naar de assimil8or grijp.

Hoe zijn jullie bevindingen?
 
Ik merk dat ik de laatste tijd toch wat minder vaak naar de assimil8or grijp.

Hoe zijn jullie bevindingen?

Ik heb dat sowieso wel, dat het in fases gaat en sommige modules soms maanden niet gebruikt worden. Andere daarentegen weer wel, zo ben ik de laatste tijd veel aan het spelen met de Trident, eveneens van Van Rossum.
 
Ableton ;)

Maar om nog even terug te komen op het gebruik. Assimil8or is een mooi ding. Per definitie vind ik die knopjes gewoon in Eurorack te dicht op elkaar..
ben het ook eens met deathspell . Gaat in fases.

Ik zou het wel waarderen als er een nieuwe volledig handleiding komt waar alle updates mooi in verwerkt staan.
Verder heb ik wel een behringer 921A gekocht dus daar kan ik mooi de pitch mee tunen
 
Echt weer zo`n vervelend topic dit. Die Assimil8r is echt boven mijn budget. Daarnaast nog steeds in het bezit van een OT. Maar door dit topic (als voormalig EMU-fanboy) ben ik gewoon echt serieus aan het kijken naar de Morpheus. Fijn, jullie worden bedankt :D
 
Echt weer zo`n vervelend topic dit. Die Assimil8r is echt boven mijn budget. Daarnaast nog steeds in het bezit van een OT. Maar door dit topic (als voormalig EMU-fanboy) ben ik gewoon echt serieus aan het kijken naar de Morpheus. Fijn, jullie worden bedankt :D

:dubbel:

Go for it!
 
Back
Top