Intellijel Rainmaker bricked na update

magneteyez

Logical Social Disorder
Lid sinds
30 oktober 2003
Berichten
1.058
Locatie
helmond
Ik hoop dat iemand hier me kan helpen. Na een poging om de Rainmaker te updaten reageert deze nergens meer op. De module blijft hangen op de routing page en reageert nergens meer op. Contact gehad met Intellijel support maar alle suggesties hebben niet geholpen.
Ik stuur de module liever niet op naar Canada ivm tijd en kosten dus ik hoop dat hier iemand mij uit de brand kan helpen.
 
Ik ben wel benieuwd wat voor dingen je hebt geprobeerd. En ook hoe je precies de update hebt geprobeerd te uploaden, daar kunnen we misschien lering uit trekken zodat het anderen niet overkomt.


Ik wou deze net naar jou doorsturen NMNN maar ik zie dat je 'm al hebt opgepikt.

On topic: Ik ben inderdaad ook benieuwd naar hoe dat gebeurt is.
 
Niks geks, ik heb gewoon de instructies gevolgd die op de Intellijel website te vinden zijn.
Zojuist contact wederom gehad met Intellijel support en vermoedelijk is het FPGA-board defect, dus hoeft niet aan het updaten te liggen.
Zit denk ik niets anders op dan de module richting Canada te sturen voor reparatie.
 
Ik heb met Windows de update gedaan. Eerst met een desktop op win 8.1, daarna nog een paar keer met een laptop op win10. Mocht helaas niet baten. Voorafgaand aan de update geen problemen gehad. Ook de shapeshifter ge-update, dat volgens dezelfde procedure gaat. Daarbij gelukkig geen problemen ondervonden.
 
Heb ik ook gehad met mijn Metropolis maar het lijkt erger dan het is. Gewoon nog een keer proberen....of het kabeltje omdraaien ;-)

De Rainmaker gaat met twee types USB, en hoewel we USB altijd minstens drie keer moeten omdraaien voordat 'ie past is er toch echt maar een mogelijkheid. Dat zal het probleem dus niet zijn.
Ik was vooral benieuwd wat er precies gebeurde zodat ik het zelf eventueel kan voorkomen. De update is best een proces, maar het maakt allemaal wel een degelijke indruk. Flashen gaat niet zomaar fout. Dat het mogelijk een hardware probleem is kan ik me dan ook best voorstellen.

Ik ben benieuwd wat ze bij Intellijel zeggen!
 
Back
Top