Percussa SSP

wavejockey

Ouwe rot
Lid sinds
16 oktober 2012
Berichten
600
Locatie
A'pen - Amstelveen - Chiba
eigenlijk een no-brainer dacht ik zo ; voor hetzelfde geld krijg je nooit zo veel modules bij elkaar als deze:

+64 wavetable oscillatoren (zo veel als de processor aankan)
onbeperkt aantal (64) step sequencers die alles kan opnemen (ook CV in)
sampler met direct to SD card opnames, samples kunnen als oscillator dienen
"patchbay"
delay & reverb op de main met send vanuit elke module
zelfde processor als de nieuwe MPC X & live btw

1500€ + shipping + tax (ongeveer 350€)

https://www.muffwiggler.com/forum/viewtopic.php?t=185102&start=all&postdays=0&postorder=asc

https://www.kickstarter.com/project...sor-eurorack-module?ref=checkout_rewards_page
 
Een no brainer om te laten staan voor mij :) Het leuke aan modular vind ik juist het combineren van allerlei modules. Dit lijkt meer een ipad in euro formaat.
De controller/panel worden volgens mij 1 in de productieversie.

+1 Wat mij betreft is dit juist niet wat je wil in een modulaire synt, doe er dan een 19" behuizing omheen en hang hem in je 19" rek.
 
er is geen sampling, enkel sample player - en een (multi channel) recorder
het is een Hi-End ding, ik speel met 32bit (floating, opgelet!) 92Khz samples - voor lo-fi heb ik andere dingen
-er is geen aliasing aanwezig dus
er is wel een bitcrusher module en die is perfect, vrij muzikaal indien je daarvan kan spreken in deze context, ligt goed in de mix
-bv. heel leuk is CV signal te bitcrushen zodat je echt heel rare/vreemde/random vormen krijgt
ik heb hem nog niet gebruikt als geluidskaart, maar in principe moet dat plug & play zijn (op windows en op MAC) - die update is nog maar een paar maand online , mijn idee was om hem te gebruiken ism expert sleepers ES-9 zodat ik de (overige) 24 in / 24 uit kanalen kan gebruiken
 
Laatst gewijzigd:
er is geen sampling, enkel sample player - en een (multi channel) recorder
het is een Hi-End ding, ik speel met 32bit (floating, opgelet!) 92Khz samples - voor lo-fi heb ik andere dingen

Oh ja ik herken je naam nu uit de Assimil8or draad :)

Dank voor info!
 
Back
Top