X

Je modulaire setup - Foto's ! -

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Originally posted by JP8 View Post
    Met de hitte lekker buiten zitten...
    Click image for larger version

Name:	908AC987-5078-4B83-A97D-31A5991405BD.jpeg
Views:	605
Size:	123,4 KB
ID:	3775571
    Lekker. Kan (bijna) nu niet meer.

facebook ytsek

Comment

Originally posted by deathspell View Post

Name:	1716EE8F-158A-425A-A535-633EE02BE441.jpeg
Views:	572
Size:	69,4 KB
ID:	3775644

Tsja, dit gebeurt er dus als je een gebrek aan talent gaat compenseren met gear.
      Toch jaloers op je talent.

facebook ytsek

Comment

Qua nieuwe modules ligt het hier al een tijdje stil, temeer daar mijn cases zo goed als vol zaten, maar met een tweede Eurorack Go erbij kan ik weer even vooruit.
        Ik heb er meteen maar een doe-het-zelf project van gemaakt en er een kast omheen gemaakt.

Name:	P1090029.JPG
Views:	320
Size:	93,9 KB
ID:	3781563
        Ach, het houdt me van de straat...

Comment

Het is ergens misschien een beetje uit de hand gelopen...

Click image for larger version  Name:	Modular - 2.jpeg Views:	0 Size:	61,2 KB ID:	3785393

Bovenste rij - Analogue Systems in cabinets van Gould Caseworks - https://www.gouldcaseworks.nl
          Onderste rij - diverse Eurorack (Mutable, Make Noise, Modcan, Synthtech, AJH etc) in cabinets van Weedywhizz / SAModular - https://www.samodular.com
          ...I am merely a conduit, a kind of big hairy tool. I am just a plastic funnel connected to a Moog...

Comment

Mooi!
            Ach, het houdt me van de straat...

Comment

Originally posted by Tom 32 View Post
              Qua nieuwe modules ligt het hier al een tijdje stil, temeer daar mijn cases zo goed als vol zaten, maar met een tweede Eurorack Go erbij kan ik weer even vooruit.
              Ik heb er meteen maar een doe-het-zelf project van gemaakt en er een kast omheen gemaakt.

Name:	P1090029.JPG
Views:	320
Size:	93,9 KB
ID:	3781563
              Mooi zo die kast er omheen

Originally posted by Hanz View Post
              Het is ergens misschien een beetje uit de hand gelopen...

Click image for larger version Name:	Modular - 2.jpeg Views:	0 Size:	61,2 KB ID:	3785393

Bovenste rij - Analogue Systems in cabinets van Gould Caseworks - https://www.gouldcaseworks.nl
              Onderste rij - diverse Eurorack (Mutable, Make Noise, Modcan, Synthtech, AJH etc) in cabinets van Weedywhizz / SAModular - https://www.samodular.com
              Heel netjes zo, daar wordt een mens al blij van door er alleen naar te kijken . Niet bang dat die plank een keer doorzakt?

Comment

Dank voor de aardige reacties!

Wbt die plank, inderdaad. Het is best een stevige plank, maar het gewicht van twee walnoten cases en een speaker is niet niks.
                Was al een beetje aan het nadenken hoe ik dat eens ga oplossen...
                ...I am merely a conduit, a kind of big hairy tool. I am just a plastic funnel connected to a Moog...

Comment

Monofonist?

Comment

Een gitaar of piano komt toch ook niet van twee kanten?
                    Afmixen doe ik op m’n DAW aan de andere kant van de kamer.

Comment

Puik plaatje Hans. De foto. OK, ook die van Eno.

Comment

Originally posted by Hanz View Post
                        Dank voor de aardige reacties!

Wbt die plank, inderdaad. Het is best een stevige plank, maar het gewicht van twee walnoten cases en een speaker is niet niks.
                        Was al een beetje aan het nadenken hoe ik dat eens ga oplossen...
                        Misschien aan de achterkant van die plank (tussen de houders) een metalen lat schroeven? zie je niet en vanwege de dwarse starheid buigt ie ook niet snel denk ik.
                        3630 Compressor|Arion SOD-1|Tube MP|DT 770 Pro|DS1|GX700|ME-50|GT-6|FX57|Xboard25|Small Clone, Small Stone, Big Muff, Electric Mistress Deluxe|M8U|Compounder|UE400|Rokit RP-5|MPX1|JH-1 Jackhammer|MOTU 1224|Impact LX61|NYS-SPP-L1|Central Station|MWR-01 MetalWorker|Cubase Pro|Soft synths|Voiceworks|TH MPS

Comment

Zo’n beetje ‘road-ready’. Nu nog een plek om te kunnen spelen...
                          Bijgevoegde bestanden
                          Facebook: dit ben ik

Comment

lekker zo met matriarch ernaast heur
                            Bijgevoegde bestanden

Comment

Mooi Fjoes!
                              Maar maak jij tegenwoordig ook van die potplanten-ambient?

Comment

zeker ook ja
                                zet ik mn subsidiebek op en go

Comment

Wat is dit? Het kan geen Behringer zijn dus wat is het ?

Click image for larger version  Name:	Asset 3.png Views:	0 Size:	400,9 KB ID:	3790003
                                  \+\ Elite Underdog /+/

Comment

Pro one

Comment

ja, maar Fjoesz laat geen Behringer binnen dus het moet wat anders zijn
                                      \+\ Elite Underdog /+/

Comment

Originally posted by demian View Post
                                        Wat is dit? Het kan geen Behringer zijn dus wat is het ?
                                        Het ziet er nogal zwart uit, Erica Black series misschien?

Comment

Name:	image_140214.png
Views:	6
Size:	570,6 KB
ID:	3790020 Is dat geen Future Retro ?
                                          Terugkijkend.

Ruimte voor opmerkingen

.

Comment

Working...
                                          X