X

Je modulaire setup - Foto's ! -

Collapse

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
nieuwe berichten

Mooie setups Klikohertz , kobuz en Nomolos ! Inderdaad leuk om te zien welke keuzes iedereen voor z'n rackje maakt.
    Bij mij komt er (als het goed is) niks meer bij, maar mijn OCD vond wel dat ik wat knoppen moest veranderen zodat ze beter bij de rest (Make Noise) pasten. Dus, Noise Engineering en AMSynths modules met Rogan knoppen (van Thonk):

Ik had er ook voor mijn GrandPa/SPA combo besteld maar die passn niet. De shaft van de Bastl pots is wat smaller dan ik had verwacht, dus de T18 Rogan knoppen zitten iets te los. Iemand suggesties om die passend te maken?

Comment

Originally posted by SmartBits View Post
      De shaft van de Bastl pots is wat smaller dan ik had verwacht, dus de T18 Rogan knoppen zitten iets te los. Iemand suggesties om die passend te maken?
      Is dit een split shaft, of een solid shaft? Als het een split shaft is, soms kun je die met een klein schroevendraaiertje iets wijder maken zodat de knop beter vast zit.

Edit:
      Anders misschien een stukje teflon-tape gebruiken? Heb het zelf nooit gedaan, maar schijnt soms goed te werken.

Comment

Originally posted by Disharmonic View Post

Is dit een split shaft, of een solid shaft? Als het een split shaft is, soms kun je die met een klein schroevendraaiertje iets wijder maken zodat de knop beter vast zit.

Edit:
        Anders misschien een stukje teflon-tape gebruiken? Heb het zelf nooit gedaan, maar schijnt soms goed te werken.
        Het zijn plastic shafts dus dat maakt manipuleren iets lastiger, ben bang dat ze dan misschien afbreken. Teflon tape is wel een goeie tip, misschien dat eens proberen. Had zelf het idee om er misschien een stukje aluminium folie overheen te doen.

Comment

Originally posted by SmartBits View Post
          Het zijn plastic shafts (...) Teflon tape
          Nee, als het plastic is, geen aanrader om dat te proberen. Teflon-tape is dan een beter idee. Voordeel tov. alu-folie is dat dit zich beter vormt, denk ik.

Comment

Originally posted by Disharmonic View Post
            Teflon-tape is dan een beter idee. Voordeel tov. alu-folie is dat dit zich beter vormt, denk ik.
            Ah, dan gaan we dat eens proberen. Bedankt voor de tip!

Comment

SmartBits : Het kan zijn dat teflon-tape in jouw geval minder goed werkt, op een gladde plastic shaft. Een alternatief wat mss goed werkt is plakvelours. Dat spul plakt goed en blijft waarschijnlijk goed kleven aan de shaft (maar je kunt het eventueel later wel weer verwijderen) en heeft mss net de goede dikte om de knop beter vast te zetten. Een klein proefstukje waar je waarschijnlijk meer dan genoeg aan hebt is voor 1,35 euries hier te koop. Ze hebben nog een ander merk van hetzelfde spul, maar die van Patifix kleeft beter is mijn ervaring.

Comment

Click image for larger version

Name:	20191029_014737.jpg
Views:	444
Size:	33,5 KB
ID:	3713674Click image for larger version

Name:	20191029_014634.jpg
Views:	454
Size:	60,0 KB
ID:	3713675Click image for larger version

Name:	20191029_014747.jpg
Views:	485
Size:	58,5 KB
ID:	3713676Click image for larger version

Name:	20191029_014725.jpg
Views:	491
Size:	56,8 KB
ID:	3713677

In het 5U systeem heel veel lege plekken....
                Voor veel plekken heb ik de pcb's liggen....
                Nu nog budget en iemand die ze voor een schappelijke vergoeding bouwt

Comment

Owwww, een Fenix III

Comment

Originally posted by vinnieq View Post
                    Owwww, een Fenix III
                    ik snap nog steeds niet veel van de FIII... laatste 5jr veel te lang stilgezeten …..

Comment

Name:	legomaths.jpg
Views:	329
Size:	53,0 KB
ID:	3730031

Comment

Originally posted by EdwinSL View Post

Name:	legomaths.jpg
Views:	329
Size:	53,0 KB
ID:	3730031
                        Handig om je Deathstar model op je modular te monteren.

facebook ytsek

Comment

Dirt
                          Smerig!

Comment

Vet! Die heb ik gehoord op modularfest, klonk echt dik.
                            This is me: https://soundcloud.com/steeboo
                            Latest album, download here!

Comment

Ik ben lang aan het zoeken geweest naar een geschikte kast.
                              De Behringer EUrorack Go leek aan al mijn wensen tegemoet komen.
                              Vandaag ontvangen en nu kan ik (bijna) al mijn modules weer kwijt.

Name:	IMG_9766.JPG
Views:	119
Size:	87,7 KB
ID:	3761232
                              Bijgevoegde bestanden
                              Ach, het houdt me van de straat...

Comment

Originally posted by Tom 32 View Post
                                Ik ben lang aan het zoeken geweest naar een geschikte kast.
                                De Behringer EUrorack Go leek aan al mijn wensen tegemoet komen.
                                Vandaag ontvangen en nu kan ik (bijna) al mijn modules weer kwijt.
                                Ziet er netjes uit Tom

Comment

Nice, heb je nu alle outputs rood gemaakt?

Comment

Die Eurorack Go's gaan als warme broodjes daar bij Thomann. Batch 2 of 3 nu als ik het goed gevolgd heb.
                                    Hoe bevalt de diepte?

Comment

Originally posted by kobuz View Post
                                      Nice, heb je nu alle outputs rood gemaakt?
                                      Daar waar ze pasten wel.

Het zijn gekleurde moertjes van Befaco.
                                      Die heeft ze in een scala van kleuren.
                                      Een idee van mijn vrouw zodat in- en outputs wat duidelijker zijn (ze werkt voornamelijk met de System-500).

Originally posted by EdwinSL View Post
                                      Die Eurorack Go's gaan als warme broodjes daar bij Thomann. Batch 2 of 3 nu als ik het goed gevolgd heb.
                                      Hoe bevalt de diepte?
                                      Daar was ik een klein beetje huiverig voor, vooral omdat die van Roland nogal diep zijn volgens de specificaties.
                                      Alles past echter uitstekend. Roland blijkt de totale diepte van de modules te hebben opgegeven, dus inclusief knoppen.

Ach, het houdt me van de straat...

Comment

Working...
                                      X