Je modulaire setup - Foto's ! -

Mooie setups kobuz & Tom 32 !

Ik denk dat je die van Ensemble bedoelt die ik gequote had, zal binnenkort weer eens een update doen van die van mij ;)


Het laatste rijtje nog even wat gehusseld en wat nieuw spul erbij, maar dit moet voor de komende tijd mijn setup blijven. Ik wil sowieso binnen 15U blijven, dus als er iets nieuws komt dan moet er iets uit. Maar hopen dat Make Noise voorlopig niks nieuws uitbrengt...

https://i.postimg.cc/8P7qkrHJ/8226-FB39-2515-4961-96-E1-3-EC6-D688882-B.jpg

Mooi!
 
Het laatste rijtje nog even wat gehusseld en wat nieuw spul erbij, maar dit moet voor de komende tijd mijn setup blijven. Ik wil sowieso binnen 15U blijven, dus als er iets nieuws komt dan moet er iets uit. Maar hopen dat Make Noise voorlopig niks nieuws uitbrengt...

8226-FB39-2515-4961-96-E1-3-EC6-D688882-B.jpg

Mooie set hoor, ik zie idd een lichte voorliefde voor makenoise :)
 
Ik denk dat je die van Ensemble bedoelt die ik gequote had, zal binnenkort weer eens een update doen van die van mij ;)
Goeiemorgen... idd die van Ensemble . Maar was uiteraard ook bedoelt als aansporing zodat je die van jou weer eens laat zien! :engel:
Mooie set hoor, ik zie idd een lichte voorliefde voor makenoise :)
Thanks! Ja, da's toch wel mijn favoriete merk gebleken. Ik vind m'n setup door voor grotendeels 1 merk te kiezen nu meer een instrument dan voorheen, ook doordat het kleiner en behapbaarder is geworden.
 
Bij deze dan mijn modulaire hoekje op het moment. De distortion, ju-06 en mam mb33 staan er overigens vooral omdat daar plek is, niet omdat ze er actief in mee doen ;)

Op het moment niet echt een idee waar ik de gaten mee wil gaan vullen overigens. Mocht je nu denken, je mist echt deze of die module in deze setup hoor ik het graag hehe

IMG-1367.jpg
 
IMG_0023.jpg


Eindelijk een telefoon met goede camera,.. voor het plaatje :engel:
(aan de linkerkant staat nog wat digitaal spul, en rechts ernaast nog wat synthjes)

IMG_0024.jpg

IMG_0027.jpg
 
Sodeju, das een mooie setup! Aan sequencers een gebrek :). Hoe bevalt de Squid?

Vind het een fijn apparaat, ik sequence er de losse synths mee en mn eurorack spul,.. Vind de sequencer van de minibrute ook geweldig werken, dus was even wennen aan layout, maar ondertussen is het echt wel een hoeksteen geworden!!
de opties van de diverse sequencer routes op de squid zijn heel tof om mee te spelen, krijg je soms echt toffe ritmes en melodieën mee!
Je kun ook alles randomizeren, niet altijd even bruikbaar, maar happy accidents genoeg!
 
Mooi setje kobuz ! Geen behoefte aan wat meer randomness?

En vette shizzle allstyles , wow! Werkt het hebben van teveel opties niet tegen je? Had ik wel last van...

Ik had eerst alles aan staan,.. maar heb een midi box (van erica synth) erachter gehangen, dus ik zet nu aan wat ik wil gebruiken.

ik ben wel van gekke patches en dingen proberen.

Deze week sequence ik op de minibrute mn waverazor, maar ik laat de gates komen van mn beatstep pro,. en die waverazor gaat weer door naar rainmaker of magneto.

Maar soms kom je niet toe aan wat je in je hoofd van plan bent, omdat je met wat anders aan het pielen bent :engel:
 
Hoe gaat het met de rug?

Tafel is ruim een meter hoog, dus ik heb nergens last van :kroon:

snap zelf ook niet zo goed waarom je zo vaak lage dj tafels of setups ziet...
En sommige dingen staan wat verder weg inderdaad, maar ik heb lange armen dus dat scheelt :D
 
Mooi setje kobuz ! Geen behoefte aan wat meer randomness?

Thanks, ik gebruik het nog niet echt als een standalone set, maar meer om mee te pielen naast mijn andere synths. Nog geen behoefte aan randomness gehad, hoewel wel al een beetje mee gespeeld via de S&H. En de pico trigger geeft ook wel wat randomness qua gates, in de zin van er zitten allemaal patterns in waarvan ik niet meer weet hoe ze zijn, zeker als ik een clock divide vanuit de metropolis doorstuur. Ik zit nu naar de EricaSynths sample drum te kijken als toevoeging en nog een whitenoise van doepfer. dan blijft er nog 7h over en is het een aardige set aan het worden die stand alone kan.

Vind het een fijn apparaat, ik sequence er de losse synths mee en mn eurorack spul,.. Vind de sequencer van de minibrute ook geweldig werken, dus was even wennen aan layout, maar ondertussen is het echt wel een hoeksteen geworden!!

Blijf het ook nog een interessante optie vinden, hoop dat er een update komt waarbij je iig wat patterns kunt chainen. Maar eerder hoop ik dat sequentix met de cirklon 2 de productie eens gaat opschroeven dit jaar, maar daar reken ik niet op....
 
Thanks, ik gebruik het nog niet echt als een standalone set, maar meer om mee te pielen naast mijn andere synths. Nog geen behoefte aan randomness gehad, hoewel wel al een beetje mee gespeeld via de S&H. En de pico trigger geeft ook wel wat randomness qua gates, in de zin van er zitten allemaal patterns in waarvan ik niet meer weet hoe ze zijn, zeker als ik een clock divide vanuit de metropolis doorstuur. Ik zit nu naar de EricaSynths sample drum te kijken als toevoeging en nog een whitenoise van doepfer. dan blijft er nog 7h over en is het een aardige set aan het worden die stand alone kan.



Blijf het ook nog een interessante optie vinden, hoop dat er een update komt waarbij je iig wat patterns kunt chainen. Maar eerder hoop ik dat sequentix met de cirklon 2 de productie eens gaat opschroeven dit jaar, maar daar reken ik niet op....

betreft de cirklon good luck :okdan: Als ik die berichten zo lees, kun je 2 jaar wachten op zo een module...
Zal toch eens een filmpje kijken of checken in het echt, misschien dat iemand hem wel heeft aankomend weekend in den haag...
Want om te zien vind ik hem zeker niet mooi, maar hij zal wel heel prettig in gebruik zijn....

en 1 vd weinige met 16 cv en 8 outs,... Maar voor die prijs heb je ook 3 andere sequencers.... :D
 
Mijn case is op dit moment bijna vol. Tempi, Rings en Ears staan op het verlanglijstje en dan is de case vol.

 
Indrukwekkende foto's komen er hier voorbij. :okdan:

Hier op het moment weinig ontwikkelingen.
Ik heb een Plaits aangeschaft en hoewel die op het eerste gezicht niet zo heel spannend lijkt ben ik er wel erg blij mee.
De percussieklanken zijn erg leuk in combinatie met de Permutation.
Mijn kast zit nu helemaal vol en mijn bedoeling was om het nieuwe jaar met een nieuwe kast in te luiden.

Maar ja, dan komen er weer dingen als een Hydrasynth en een Jupiter-X tussen. ;)
Aan de andere kant geeft het me wel de tijd om op m'n gemak het systeem en de modules die ik heb te doorgronden.
 
Hier wel weer eea veranderd. Shapeshifter, hoe vet ook, heeft plaats gemaakt voor een iets simpelere NE Manis Iteritas. ES Sample Drum is er bijgekomen, erg leuk pielbakje. Ook alles wat gerearranged op kleur, je moet wat op je zondag he ;). Mooie ervan is dat ik erachter ben gekomen dat er 2 keer 89hp ruimte is en niet 88hp, zoals in de specificaties van Arturia staat. Das toch een mooie 2hp module winst :D

Op de planning staat nu iig nog een voltage block om lekker makkelijk en snel dingen te kunnen moduleren, toen ik daar een goed filmpje van heb gezien was ik gelijk verkocht. En misschien nog kijken naar een gate sequencer als dat ergens past, of juist een clock divider, of.. naja, eerst die voltage block...

Yjv9kEo.jpg
 
Ben sinds afgelopen zomer wat meer op live gericht en heb daar nu een case voor. Eerste gig was meer dansvloer gericht en in november ga ik wat meer richting ambient/drone/idm (brrrr) en on the fly sound design. Ik denk dat dit mn setup wel wordt, want ik mis sinds ik dit zo heb staan de hele week al de geweldige programmering van rtl4 in de avond :D
Ultieme jambak voor me wel dit (tot er weer wat anders voorbij komt, je kent 't wel). Vanuit de vca's en de uitgangen van de assimil8or ga ik naar een extern mixertje waar mn Magneto en Erbe Verb ingezet worden als send-return fx.

Click image for larger version  Name:	8F43345D-682D-4E38-8553-287BB39FB0C6.jpeg Views:	0 Size:	107,1 KB ID:	3712663


ps: tof om alle setups hier te zien. Vind vooral die verschillende benaderingen altijd wel weer verfrissend werken
 
Back
Top