Je modulaire setup - Foto's ! -

ja klopt
ik heb er geen foto's meer van, verder. is een simpele bak van 5 rijen 126hp - dat is bijna vierkant, zo'n67 x 69cm. gemonteerd op een oude tekentafel.
tamelijk rechttoe rechtaan, dus vrij simpel te bouwen. alle onderdelen erin, voeding en frames en zo, zijn van MDLRcase. ik heb er een paar gemaakt. is leuk werken hoor.
 
nieuwe case, MDRL 14U, dik
 

Attachments

  • hops.jpg
    hops.jpg
    108,3 KB · Bekeken: 135
nee man, 2 gapende 1U rijen. de bovenste rij vol met pulp logic, die zijn onderweg. en onderste intellijel
 
Vandaag de Grayscale Permutation en Variation modules ontvangen.
Erg interessante toevoeging aan mijn systeem.

Door de foto van Kobuz ben ik wat gaan knutselen en is de MX-200 nu de effectbak van m'n modular.

IMG_0112.JPG
 

Attachments

  • IMG_0110.JPG
    IMG_0110.JPG
    63,3 KB · Bekeken: 94
Ja, dat vind ik toch wel.

Hoewel ik de Neutron in eerste instantie heb aangeschaft als monosynth blijkt het toch ook een leuke trukendoos/voorraadkast in m'n modular.
Van de oscillators vind ik hun 'morphability'* een leuke eigenschap. Als je dat met CV aanstuurt kunnen er interessante dingen gebeuren. Bovendien vind ik ze vooral in het laag erg goed klinken, dus ik gebruik ze om die reden regelmatig in een patch. Het krijgt wat meer body dan.

Voor de rest is het ook een soort kastje waaruit ik wat kan pakken als het nodig is.
Een Multiple, extra LFO'tje, S&H of ik jaag alles door het filter.
Of hij aan belang gaat inboeten naarmate het systeem wordt uitgebreid weet ik niet, maar vooralsnog is hij prima op z'n plek.




*weet niet of dit een bestaand woord is, maar dekt de lading wel aardig. ;)
 
1 gapend gat gevuld, nu nog de 1U intellijel rij ff volbatsen
 

Attachments

  • lekkerrr.jpg
    lekkerrr.jpg
    100,7 KB · Bekeken: 92
Mijn cases tot nu toe, helaas ben ik nog aan het wachten op de volgende modules vandaar dat ik nog geen foto plaatst:
2x tides
1x zadar
1x batumi

Wat mis ik volgens jullie nog in mijn case en welke modules raden jullie mijn nog aan?


modulargrid_827894.jpg
 
ziet er wel mooi uit :) ik vind veel doepfer altijd wel mooi, weinig doepfer in een rack met vele andere toeters en bellen minder mooi
 
Back
Top