Analogue Solutions 'Telemetry' semi-modular

Hanz

Anonieme Analogist
Lid sinds
17 januari 2003
Berichten
13.797
Locatie
Mijn eigen kleine universum
Geen kersvers nieuws, maar nergens anders nog genoemd op dit forum.
Normaal ben ik niet zo'n fan van Analogue Solutions spullen, maar potverdikkie wat een lekkere demo!



De Telemetry is dus een semi-modulaire synth, gebaseerd op een aantal Asol bestaande modules en de al wat langer bestaande Vostok koffersynth.
Bijzonder aan de Telemetry is de o.a. de matrix voor het patchen van sommige (niet alle?) paramters.
Mooie (witte) looks, als je het mij vraagt, alleen dat gedoe met die nep-cyrillische letters dat heb ik inmiddels nou wel gezien...

telemetry-cables-620.jpg


http://analoguesolutions.org.uk/v2/telemetry-mini-vostok/

Oh ja, de sequencer die je gedeeltelijk bovenaan ziet, da's volgens mij ook een nieuwe, witte - nog niet aangekondigde - versie van de Oberkorn?
 
Laatst gewijzigd:
ik vind hem heel "vet" klinken in die demo! Met £1099 exc. tax & delivery wordt het voor alleen te prijzig ben ik bang.
 
Hum tja Analogue Solutions heeft niet echt een beste naam. Maar ze bouwen toch echt wel leuk spul. Heb een Red Square en als je die eenmaal goed ken kan je dr echt hele vette dingen mee(okee meestal gebruik ik em in combi met mn doepfer). Maar deze klinkt idd nog vetter. Matrix erbij, ik vindt em gaaf! Maar misschien wel een beetje aan de prijs.

Pas trouwens een keertje met zo'n leipzig gepield en is ook vettig bakje :D
 
@pieter - is dat een slechte naam qua service, of qua bouwkwaliteit?
 
Mooi geluid, maar wat is die patchmatrice klein...

Ik heb wel eens 20x20 patchmatrices in mijn handen gehad van dat formaat, maar 2 pennetjes die vlak naast elkaar zitten krijg je er nauwelijks een voor een uit..

Maar mooi geluid! :okdan:
 
@pieter - is dat een slechte naam qua service, of qua bouwkwaliteit?

Let op dit is wat ik zo wel is mee krijg van het internet dus hoe betrouwbaar weet ik niet:P
Ze hebben volgens mij voornammelijk een slechte naam omdat vaak eerste oplagens van een produkt nogal wat gebreken voor komen. Zo begreep ik dat bijvoorbeeld de Vostok en ook de Red Square in de eerste oplagen nogal wat bugs hadden. Die van mij werkt echter prima. Dus ik weet niet hoe gegrond et allemaal is. Ik ben er eigenlijk dik tevreden mee:D
 
Back
Top