modular moog , grappig ding

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
Lid sinds
27 augustus 2002
Berichten
12.826
Locatie
limburg
deze meneer heeft z'n voyager omgebouwd tot modulaire synth.
leuk idee , en een stuk goedkoper dan de aanschaf van een vintage modular moog:
http://www.gotharman.dk/Voyager_Modular.htm

26092010_002.jpg
 
Inderdaad knap gemaakt, maar stel dat hij niet werkt, dan ben je wel de originele Voyager kwijt. Lijkt me toch een link project. Of je moet natuurlijk zodanig goed onderlegt zijn op het gebied van modulaire systemen. Hou het maar bij al gebouwde semi-modulaire systemen van Mfb.

Phochos
 
vet!
snap niet dat je zo'n dikke synth maakt en dan zulke lelijke steriele frontplates en kast gebruikt.
 
Maar waarom een gat laten in het bovenstuk van de kast, een goede stof-zuiger voor de printplaten.

Phochos
 
Minijacks? Om plaats te besparen natuurlijk. Hij had er inderdaad wel iets gezelliger kunnen uitzien. Qua "zonde" denk ik dat je voor deze aanpassing nauwelijks iets aan het bord moet veranderen, en terug inbouwen in je voyager dus niet veel zal inhouden.
 
Maar waarom een gat laten in het bovenstuk van de kast, een goede stof-zuiger voor de printplaten.

Phochos

neem aan dat daar nog wat ander modules in komen of een afdekplaat.
jacks ipv minijacks had ik ook wel beter gevonden
 
Lijkt me zo fijn om een handige harry te zijn :P Denk dat hij expres beetje 'budget spul' of iig niet direct zeer fraaie spullen heeft gebruikt om het te vervaardigen, als het een experiment is om te kijken of het uberhaupt allemaal werkt.

Wellicht als dit werkt zoals die man wilt, dat hij dan wel mooie frontplaat en knoppen erbij pakt.. zoiets (vind 't nieteens superlelijk.. een serge ziet er niet veel beter uit, slechts met wat kleurtjes)

zeer vet!
 
twee, nee drie 2dehands voyagers, 6000euro ( waar zit dat stomme euroteken nou op m'n nieuwe toestenbord ?) en "een middagje klussen":

voila:
< een moogmodulair met 9 osc, 6 filters, 6 eg's, 3 lfo's , 3 mixers ,etc.>
begint toch al in de buurt van een vintagemoogmodulair te komen
lekker systeem hoor .
paar foogers erbij, krijg het langzaam duidelijker voor ogen , visualizeer.......:frons:
 
Lijkt me zo fijn om een handige harry te zijn :P ..


Jep, daar ben ik wel een beetje jaloers op: de kennis en 't kunnen...

Voor de rest zou IK niet zo gauw een Voyager ontleden.. vind 't model juist mooi... :(
 
twee, nee drie 2dehands voyagers, 6000euro ( waar zit dat stomme euroteken nou op m'n nieuwe toestenbord ?) en "een middagje klussen":

voila:
< een moogmodulair met 9 osc, 6 filters, 6 eg's, 3 lfo's , 3 mixers ,etc.>
begint toch al in de buurt van een vintagemoogmodulair te komen
lekker systeem hoor .
paar foogers erbij, krijg het langzaam duidelijker voor ogen , visualizeer.......:frons:

:okdan::okdan:
 
alt+shift+2

bedankt voor het meedenken, eindelijk gevonden
 
Ik doe altijd ALT+0128. Die Voyager zal wel van de tafel geflikkerd zijn, anders doe je zoiets niet (ik ben te lui om de link te volgen)
 
Back
Top