Air vanavond 18-1 op Arte

krautrock1958

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
22 september 2016
Berichten
6.963
Locatie
Apeldoorn
Voor de liefhebbers van Air; ter gelegenheid van hun 20 jarig bestaan speelden ze een uur lang hun belangrijkste hits.
Vanavond op Arte om 0.55
 
WoW Roland Juno 60 , Korg Trident. Dat is ook mijn favoriete stack. Nooit geweten dat Air die dingen gebruikte in hun tracks.
 
Dankjewel voor de tip! Het blijven heerlijke tracks. Hoog tijd dat ze wat nieuws uitbrengen als duo.
 
Maar wel hoog tijd dat ze Jason Faulkner terug inhuren, want ze kunnen nog steeds niet zingen
 
Mooi concert. Ik heb ze jaren geleden in Utrecht in het oude Vredenburg gezien en dat was van een vergelijkbaar niveau. Ik zag Air voor het eerst op een muziekzender (Kelly watch the stars). Ik ben toen in een platenzaak (die bestonden toen nog) naar Moon Safari gaan luisteren. Toen ik in het cd--boekje zag dat we deels dezelfde apparatuur gebruikten, namelijk een Solina String-Ensemble en een Korg MS-20, was ik al verkocht. Later bleek dat de muziek bij een groot publiek aansloeg, zelfs bij mijn oudere broer, die de cd ook had en helemaal niet van elektronische muziek houdt. En ja, hun zang is niet sterk, het klinkt wat verwijfd, maar ze kunnen in ieder geval toon houden.
 
Back
Top