13 januari Voltage Control Amsterdam presents Patch Panel Paradiso

bob303vs909

Ach und Weh
Lid sinds
16 januari 2002
Berichten
1.701
Locatie
Amsterdam
Voltage Control Amsterdam presents Patch Panel Paradiso

Sunday the 13th of January, Voltage Control Amsterdam organizes the second Patch Panel Paradiso in the upper room of Paradiso Amsterdam.

### Line up ###
# Oneven
# Wavecircle (Sven Hepplewhite)
# _ sergelectric _
# Betasquare
# invader_rui (Jan Fedinger)
# Andor Polgár
# Yasser Abdelmonem (Yasser Ibrahim)
# Kōdoiro

We'll showcase 8 performances, 15 minutes each. We invited amateurs, professionals, regular performers and first timers to come and play. VCA creates an opportunity for the modular community to get their ass out of their studio and show us a modular patch!

Sorry for the english, maar even copy paste van de FB eventpage.
Wel duidelijk toch?

Meer info op de Paradiso site en op Facebook

event5_instagram.jpg
 
Ik ben er weer bij. De vorige keer vond ik het zo vet, dat ik er dit keer ga spelen :D


edit: ik ben die Arabier. Dat was voor mezelf wel duidelijk, maar voor anderen waarschijnlijk niet.
 
Topavond! Ik heb er van genoten. En complimenten aan iedereen die speelde, zeker de genen die t voor het eerst deden.
 
Had helaas iets anders maar ziet er cool uit! De volgende op 17 maart heb ik in de agenda gezet! Zou namelijk zelf ook wel de drempel over willen om te performen met modular.
 
Had helaas iets anders maar ziet er cool uit! De volgende op 17 maart heb ik in de agenda gezet! Zou namelijk zelf ook wel de drempel over willen om te performen met modular.

...nou dat kan dus...! Stuur maar een mail naar voltagecontrolamsterdam [at] gmail dat je wilt spelen!
 
Back
Top