15-12-2018 - Oscillator - 50 jaar dansen in Doornroosje Nijmegen

vcovca

NOXGENUS
Lid sinds
22 Maart 2005
Berichten
8.662
Locatie
...
Aldus, Doornroosje in Nijmegen viert in december haar 50 jarige bestaan met twee indoor festivals. Eentje van de twee is deze: https://www.doornroosje.nl/event/oscillator/

Ik citeeer de site:

Al sinds 6 december 1968 wordt er in Doornroosje gedanst. In dit tijdperk zijn liefdes ontstaan, muzikale ontdekkingsreizen gemaakt en is menig zweetdruppel van het plafond gevallen. Oscillator markeert het startpunt voor de volgende vijf decennia.

We onderzoeken de toekomst door middel van beeld, geluid en gevoel, op zoek naar nieuw terrein. Je wordt op alle mogelijke manieren geprikkeld en meegenomen in een nieuw elektronisch sprookje. Check je in voor 15 december, boarden begint strak om 22.00 uur, we landen 12 uurtjes daarna om 10:00 uur.

Line-up: Colin Benders + Ellen Allien + Karizma + LSD (Luke Slater, Steve Bicknell & Function) + Rebekah + Special Request + Alienata + Bermuda Driehoek + Bruce + DJ Overdose + DJ Shipwrec + Doka + Inland + Jens Akkermans + Operating Modus + Roger Gerressen + Tripeo.

Er is niet alleen met line-up uitgepakt, de opdracht was om het pand zo groot mogelijk aan te pakken.. er staat een filmpje van mij in het facebook event :D

Mocht je willen komen, maar niet de financiele middelen hebben, stuur mij effe een mail, dan kijk ik effe of ik iets kan regelen. Mijn mail adres is mijn forumnaam @gmail.com


8851_542442942434884_1496161194_n-763x320.png
 
Last edited by a moderator:
zooooo, dat zal een mooi feestje gaan worden zeg! Past helaas ook niet in mijn weekend plannen...
 
Back
Top