30 jaar Dutch Dance 3doc

marcuuu

Gepokt en gemazeld
Lid sinds
24 juni 2002
Berichten
6.985
Locatie
<zh>
https://www.npostart.nl/30-jaar-dutc.../VPWON_1291284

Is dit nieuws ?

30jaardutchdance.png
 
Last edited by a moderator:
Ik vind het genante Nederlandse kak.
Uitmelken is niet iets waar je trots op kunt zijn toch?
Garixxx weer nr 1, lachertje, think like Aretha sung.
 
Leuke docu. Maar inderdaad nix nieuws want de geschiedenis van 30 jaar house. 8) Volgende aflevering heb ik ook zin aan. Na de acid tijd voor gabber!
 
Ik heb wel wat clubs gedaan in de tijd maar niet zo in NL - die freak shows zag je hier ook hoor. Zillion heb ik niet gedaan op Zundays.
En spijtig dat ik mijn eerste house luister moment niet meer herinner. Het gevecht om house te mogen draaien herken ik, was in 1992 ook zo op de radio waar ik draaide. Ik deed er het eerste house programma ooit (en dat op 'n familie radiozender) - tijdens de braderij werd alleman stapelgek van POING is die nacht heel veel opnieuw gedraaid, bereikte onze top 40 op onze zender- en dat in NLse muziek uiteraard haha
 
Prima docu, voor de oudere jongere onder ons misschien niets nieuws, maar voor de new kids mooi om te zien. Ik mis het rauwe en ruige van toen nu wel. Alles is zo gelikt en georganiseerd. Toen de grote steden nog ruig waren zeg maar.
 
Goeie docu. door Dylan Hermelijn (2000 and one heb ik een 303 aangeschaft in de 90's. veel in de Roxy geweest Dimitri's testlab op de donderdag avond.
 
Goeie docu. door Dylan Hermelijn (2000 and one heb ik een 303 aangeschaft in de 90's. veel in de Roxy geweest Dimitri's testlab op de donderdag avond.

Dylan Hermelijn, jeetje dat is een blast from the past. Die is bij mij ook nog wel eens langs geweest.

Tja, ik vrees dat de oude generatie niet zoveel heeft met de nieuwe generatie. Helaas voor de oudjes (mij incluus) is dit wat de nieuwe generatie wil. (martin garrix!) Natuurlijk is er nog wel wat underground maar dat heeft niet meer de naam uit de oude warehouse party tijd. (havens amsterdam !!!)
 
Gisteren avond docu bekeken, tof om eens te zien hoe het in Nederland allemaal begonnen was.
Post de volgend aflevering hier ook maar aub
 
Dylan Hermelijn, jeetje dat is een blast from the past. Die is bij mij ook nog wel eens langs geweest.

Tja, ik vrees dat de oude generatie niet zoveel heeft met de nieuwe generatie. Helaas voor de oudjes (mij incluus) is dit wat de nieuwe generatie wil. (martin garrix!) Natuurlijk is er nog wel wat underground maar dat heeft niet meer de naam uit de oude warehouse party tijd. (havens amsterdam !!!)

Er is nog zat op het gebied van warehouse achtige dingen, qua muziek is er ook weer een terugkeer naar de hardere kant van techno, beter dan al dat minimal geneuzel. Denk aan Paula Temple , Perc en zo nog bergen. En de jongeren vinden het ook tof, het blijft altijd wel doorgaan hoor. Het kraken van een loods is wel verleden tijd. En hoe tof het ook was, het had ook zijn gevaarlijke kanten.
 
Leuke docu, opzich is deze niet heel vernieuwend (er zitten veel beelden in van oudere docu's), maar er zitten toch wel wat nieuwe stukjes in. Die stem van Dylan Hermelijn herken je ook uit duizenden :P
 
Back
Top