Noodlefest workshop: microtonale technieken op de modular

freq_divider

sine wave pimpification
Lid sinds
14 december 2005
Berichten
227
Locatie
Leiden
Hallo allemaal,

Tijdens het 5 jaar Noodlebar festival in Rotterdam, 29 sept tm 1 okt, geef ik een workshop over microtonale technieken. Tips, trucs en ik ga in op de nieuwe mtune microtonale quantizer van Tubbutec, bijna een officieel unboxing event want hij is nog niet in NL gesignaleerd. Ook de Ornament en Crime als microtonale quantizer komt aan bod, en tips mbt VCO's stemmen, het matchen van een bepaalde stemming en een timbre voor harmonieuzere klanken, en misschien als er tijd is nog wat andere (on)praktische zaken.

Dus als je meer wil weten over microtonale muziek op de modular ben je van harte welkom. Meer links/info vind je hier http://www.dubbhism.org/2017/09/workshop-microtonal-techniques-on.html

Hier nog een speciale mix van ruim een half uur die ik heb gemaakt voor de workshop, een selectie van eigen microtonale meest dub-achtige tunes

https://soundcloud.com/ism-studio/tony-dubshot-alle-13-vals-xenharmonic-modular-mixx

greetings! :W
 
Hoe laat is die workshop en welke dag? Kan het niet duidelijk vinden. Ik ben super geinteresseerd specifiek in dit onderwerp!
 
Hoi, het programma staat inmiddels op de facebook pagina van Noodlefest. De Microtonale workshop is op zondag vroeg in de middag in de Wunderbar.

Total plan.
Artist timetable will come in a few days.

Friday Pink Pank
30 live acts in 2 rooms.
21:00-03:00

Saturday
12:00 synth build workshops at V2.
13:00 Modular Manufactures at Worm.
19:00-23:00 live shows at V2.
20:00-22:00 live shows from the studio’s at Worm.
22:00-05:00 Modular club live preformances at Worm.

Sunday
12:00 Synth build workshops at V2.
13:00 Synthesis workshops and short movies at Wunderbar.
13:00-17:00 second hand market worm.
15:30-19:00 live shows at V2.
17:00-21:00 live shows in cinema room Worm
 

Attachments

  • mTune.jpg
    mTune.jpg
    259,6 KB · Bekeken: 116
Back
Top