5 year Noodlebar Celebration: Noodlefest 2017!

luluzero

Animistic Beliefs
Lid sinds
24 Maart 2017
Berichten
70
Locatie
Rotterdam
1yRHtp7.jpg


29,30 September en 1 Oktober viert Noodlebar zijn 5e verjaardag! 3 Dagen lang Noodle madness!:halleluja

Sinds 2012 biedt Noodlebar een podium voor elektronische modulaire synthesizer live muziek en is de eerste initiatiefnemer:eureka: voor modular evenementen in Nederland. In de afgelopen jaren heeft Noodlebar vele artiesten van over de hele wereld op hun podium laten optreden en is het uitgegroeid tot een maandelijks terugkerend evenement met live optredens.:biertje:

Eind september 2017 bereikt Noodlebar hun volgende mijlpaal: Hun 5 jarige bestaan! Om dit te vieren organiseert Noodlebar Noodlefest 2017 op 3 verschillende locaties in hun geboortestad Rotterdam, verspreid over 3 dagen. Deze dagen zijn gevuld met meer dan 50 modulaire synthesizer live performances, markets, short film screenings en lezingen.

Voor tickets en meer info check*hier.:engel:
 
Gefeliciteerd Dennis (en medewerkers).

Geweldig mooi iets wat je neergezet hebt.

Was in het begin al leuk en is het nog steeds. Ik kan helaas niet zo vaak als ik zou willen maar de keren dat ik kan zit er altijd minstens 1 act tussen die me weet te verrassen met geweldig goed werk uit de meest vreemde hoeken. Ook wel vaak dingen waar ik persoonlijk niet voor kom (goed voorbereide techno livesets bijvoorbeeld ;) ) maar misschien is die enorme afwisseling juist wel de kracht van het hele concept.

Nog vele jaren! :okdan:
 
Ten eerste gefeliciteerd met het 1e lustrum van deze modulaire synth ... jam plek?

Het lijkt mij wel wat om er rond te snuffelen en optredens te gaan bekijken. Dus klikte ik op de link in de top post (= facebook pag. van dit evenement). Maar,... zal wel mijn leeftijd zijn, ik kan me na al die jaren Facebook op internet nog steeds geen wijs worden uit de layout ervan. Ik voel me op Facebook altijd een dyslecticus die 'Oorlog en vrede' van Tolstoj moet lezen. Kortom: ik snap er geen pepernoot van. Da's misschien expres gedaan om oude lullen te mijden. Vragen waar ik mee zit:
  • Wat is het adres van Pink Pank?
  • Wat is het adres van L2?
  • Wat is het adres van Worm?
  • Heeft Noodlebar een adres? Wat is het precies?
De website van Noodlebar (http://www.noodlebar.org/) biedt geen uitkomst. Ik ben benieuwd naar de optredens. Misschien dat ik 1 dagkaartje koop, maar dan wel voor de vrijdag of zaterdag met optredens die mij het meest aanspreken.

P.S. Ineens ontdek ik in de grijze lettertjes van Facialboek het adres van Worm: Boomgaardsstraat 71, Rotterdam.
P.S.3 Zoeken op internet levert zowaar een website van Worm op: https://worm.org/production/noodlefest-at-worm-day-one. Nu L2 nog...
P.S.3 Nog meer googlen en googlen: adres Pink Pank: Delftsestraat 9, Rotterdam: vlak bij R'dam CS in de buurt van poppodium Annabel enzo. Absolute toplocatie! Facialboek van Pink Pank is zonder enige info, hmmmm...
 
Ten eerste gefeliciteerd met het 1e lustrum van deze modulaire synth ... jam plek?

Het lijkt mij wel wat om er rond te snuffelen en optredens te gaan bekijken. Dus klikte ik op de link in de top post (= facebook pag. van dit evenement). Maar,... zal wel mijn leeftijd zijn, ik kan me na al die jaren Facebook op internet nog steeds geen wijs worden uit de layout ervan. Ik voel me op Facebook altijd een dyslecticus die 'Oorlog en vrede' van Tolstoj moet lezen. Kortom: ik snap er geen pepernoot van. Da's misschien expres gedaan om oude lullen te mijden. Vragen waar ik mee zit:
  • Wat is het adres van Pink Pank?
  • Wat is het adres van L2?
  • Wat is het adres van Worm?
  • Heeft Noodlebar een adres? Wat is het precies?
De website van Noodlebar (http://www.noodlebar.org/) biedt geen uitkomst. Ik ben benieuwd naar de optredens. Misschien dat ik 1 dagkaartje koop, maar dan wel voor de vrijdag of zaterdag met optredens die mij het meest aanspreken.

P.S. Ineens ontdek ik in de grijze lettertjes van Facialboek het adres van Worm: Boomgaardsstraat 71, Rotterdam.
P.S.3 Zoeken op internet levert zowaar een website van Worm op: https://worm.org/production/noodlefest-at-worm-day-one. Nu L2 nog...
P.S.3 Nog meer googlen en googlen: adres Pink Pank: Delftsestraat 9, Rotterdam: vlak bij R'dam CS in de buurt van poppodium Annabel enzo. Absolute toplocatie! Facialboek van Pink Pank is zonder enige info, hmmmm...

:okdan:
 
Dag 1 Pink Pank

Noodlebar will kick off the first night at Pink Pank.
We got a crazy lineup for you with the folowing artists:

- Drvg Cvltvre
- Björn Jauss
- CPU Crew
- Ruistuin
- Té És
- R Donkers
- Colloid
- AJFourier
- Leon van Bokhorst
- MA Spaventi VS Bart Wolf
- Vector
- Willem Klijn
- Roel Weerdenburg
- SONICRider
- Josepet Bass
- Trigg
- Jack Fresia
- W Ravenveer
- Giovani Delka Pumia
- Einzelganger
- Sten
- Siegfried Kärcher
- momentum lost
- The Sunshine Lounge
 
Pink Pank timetable:

Main room:

21:00 - 21:30 Zeewier
21:30 - 22:00 momentum lost
22:00 - 22:30 Sendepause & M.A. Spaventi
22:30 - 23:00 Björn Jauss (Zen.SE) preforms “Deprivation”
22:30 - 23:00 DRVG CVLTVRE
23:00 - 23:30 SONICRIDER
23:30 - 00:00 Ruistuin
00:30 - 01:00 R Donkers
01:00 - 01:30 Colloid
01:30 - 02:00 Vector
02:00 - 03:00 CPU Crew with Lucien Foort

Basement:

21:00 - 21:30 The Sunshine Lounge
21:30 - 22:00 Trigg
22:00 - 22:30 Einzelganger
22:30 - 23:00 W Ravenveer
23:00 - 23:30 Jack Fresia
23:30 - 00:00 Gionvanni della Piuma
00:30 - 01:00 Siegfried Kärcher
01:00 - 01:30 Josepet Bass
01:30 - 02:00 Roel Weerdenburg
02:00 - 02:30 Sten
02:30 - 03:00 Cornil
 

Vergelijkbare discussies

Back
Top