Ideetje: synthforum meetups?

Den Bosch is vanuit Zwolle anderhalf uur met de trein en dan ben je er nog niet. Dan valt een doordeweekse dag voor mij al af. Voor een dagprogramma in het weekend kan het wel.
Is ook altijd op een zaterdag geweest, dus moet lukken toch? ;)
 
Qua locatie kijkt iedereen toch niet alleen naar de afstand maar bijv voor mij is Amsterdam dichtbij maar als ik daar een hele dag moet parkeren met de auto dan loopt het aardig op en ik verwacht dat bijv Utrecht in het centrum dat net zo zal zijn.
Een iets kleinere plaats is wat dat betreft beter denk ik.
Je kan ook om en om wat doen; de ene kant in het westen en de volgende keer in het oosten zodat iedereen soms kan gaan.
 
A'dam is leuk, maar dan kun je beter met OV/trein komen. Parkeren kan daar nl. oplopen tot 68€ (dagtarief). In Utrecht is dit 'slechts' 25€

Ook eens een keer een meeting in Maastricht gehad en was er ook nog veel animo voor. Maar toen bleef bijna iedereen wel een nachtje bij iemand / in hotel slapen.
 
@SmartBits,

Dan moeten we het gewoon goed doen en blokken we nu een datum. Als elke bezoeker vooraf een paar euro stort op een speciale rekening kopen we daar hapjes en drankjes voor. En een paar mooie potten bier voor iedereen die een workshop of presentatie geeft. Ik heb wel een beamer, deal? :D
Ik ben vreselijk slecht in dingen organiseren, dus ik ben niet de aangewezen persoon... :D
Maar neem eens contact op met forumlid LAB_, die organiseert meestal mede de synthmeeting in de Toonzaal. Daar heb je gewoon een bar (eentje waar je zelfs gewoon met pin kunt betalen), avondeten wordt ook meestal geregeld en kost wat je het zelf waard vind. Ze hebben een enorm vette zaal met een super geluidsinstallatie en een groot scherm. Dus veel zaken zijn al voorhanden. Uiteraard kun je zelf ook wat organiseren, maar dit lijkt me makkelijker, toch?
 
Ik zou zeggen; zoek een lokatie omgeving Zwolle en organiseer een pilot.

:)

In Eindhoven was er een tijdje ook wat

En nog steeds. ;)

Geluidsdrug; om de 14 dagen op de donderdagavond in de Flipside. Kan gewoon binnenlopen.

Meestal alleen jammen, regelmatig icm workshop,etc.
 
Ik ben vreselijk slecht in dingen organiseren, dus ik ben niet de aangewezen persoon... :D
Maar neem eens contact op met forumlid LAB_, die organiseert meestal mede de synthmeeting in de Toonzaal. Daar heb je gewoon een bar (eentje waar je zelfs gewoon met pin kunt betalen), avondeten wordt ook meestal geregeld en kost wat je het zelf waard vind. Ze hebben een enorm vette zaal met een super geluidsinstallatie en een groot scherm. Dus veel zaken zijn al voorhanden. Uiteraard kun je zelf ook wat organiseren, maar dit lijkt me makkelijker, toch?

Altijd gezellig die meeting daar en inderdaad een erg mooie lokatie, de Toonzaal.
Ook een leuke studio daar. :D
 
Iets meer in noord brabant , eindhoven/denbosch/breda , is ook top:). Die paar euro wil ik best storten. Soort modular ginko fest met leden ipv leveranciers. Maar niet in den haag graag:p of bv rotterdam beetje okee plek?

Als de sur in rotterdam weer open is zou top zijn, deel gratis parkeren en goeie match qua sfeer, 2 zalen. Maarja mag ook nog veel simpeler
 
Ik kan in Utrecht wel voor een locatie zorgen. Zo lang t nog kan in Kytopia of anders weet ik ook nog wel wat plekken.
 
Ik heb het idee dat Rotterdam een beetje achterblijft, behalve als het gaat om noodlen dan (alhoewel ik daar ook al lang niet meer van gehoord heb). Is er een beetje animo hier om iets in Rotterdam op te zetten?

DenBosch is trouwens een leuke om naar toe te gaan, altijd prikkelend.

Rotterdam, yes please! :)
 
Ik heb het idee dat Rotterdam een beetje achterblijft, behalve als het gaat om noodlen dan (alhoewel ik daar ook al lang niet meer van gehoord heb). Is er een beetje animo hier om iets in Rotterdam op te zetten?

DenBosch is trouwens een leuke om naar toe te gaan, altijd prikkelend.

Rotterdam is goed te doen. Ik werk hier, en zou het niet zo vervelend vinden als er een meetup is in Rotterdam 8o
 
Back
Top