Maak een stukje hiphop

Best wishes y'all!

Hier is mn eerste beat van 2013.. Dit keer met eigen freestyle :-)

Gemaakt op mn DS, rap is opgenomen met de mic van de DS... klinkt wat dof, is ff snel gedaan..
Kort videotje gemaakt, beat start op 01:35

 
ben even op de funky tour gegaan met het testen van mijn nieuwe mic, let niet zozeer op de text maar de hele productie is verder wel van mij :)
 

Attachments

  • Malle Eno - Funky testbeat 2.mp3
    1,3 MB · Bekeken: 45
@ Devon, het klinkt erg dik, maar iets te veel bas, welke mic heb je gekocht?
De uh, uh, klinkt als Prince lol
 
teveel bas, wat stem, beats? even specifiek

De subbass. Stem, beats en vibe zitten er prima in. Vocals mogen iets meer naar voren komen. Maar dat tweede is een kwestie van smaak, ik denk als je vooral de subbass iets minder aanwezig hebt wordt het beter.

Erg grappig, hip hop is niet mijn genre (ik luister heel even) maar wat je maakt heeft potentie.
 
Laatst gewijzigd:
ben even op de funky tour gegaan met het testen van mijn nieuwe mic, let niet zozeer op de text maar de hele productie is verder wel van mij :)


Nice.. funky cowbelletje en p-funk clapje..

Je rapt ook niet onaardig..
 
haha, epic vet!!! een maat van mij maakt ook beats met de gameboy en lsdj en andere meuk

:-)

Ja, vind ik leuk. Maar vooral dat nitrotracker op de DS vind ik cool, en werkt ook lekker... Het idee dat je vroeger een Amiga nodig had en nu alleen een kiddie spelcomputertje :-)
En het geluid is ook echt goed..

Vind ik altijd mooi.. met weinig middelen muziek maken.. Bijvoorbeeld hele tracks uit een sp1200 toveren of een standaard S950 of SP303....

of een Nintendo :-)
 
Nice.. funky cowbelletje en p-funk clapje..

Je rapt ook niet onaardig..

fijn om te horen, ik ben altijd producer geweest dus sta pas zeer kort achter de mic.
lekker losjes, geen ego of stoere mc shit maar gewoon los en plezier, en openstaan, geen hokjes of mijn stijl is beter gedoe.
 
Leuk videotje over sampling,.. toen royalties betalen nog ter duscussie stond. Oa met Prince Paul en Delasoul;s Turtles sample rechtzaak..

 
Back
Top