Maak een stukje hiphop

vet!, voor een verse zou ik die trompetjes weglaten. En de drums zijn erg hard bij mij van vinden jou krkz daarvan?

Tijdens de verses moet je inderdaad wat geluiden weghalen. En de drums zijn wat aan de luide kant. Beetje gemaximized. :P
 
Bieterke

Bieterke

Hier staat nog een n nieuw beatje van me: http://laezea.com/

Ben momenteel ook bezig met een klein beatteepie wat eind juni komt, zal ik jullie ook wel van op de hoogte houden.

Ik vind btw dat Boeli en Lotuz erg lekkere bieters posten hier!

:mega:
 
Dank je voor het compliment! Die van jouw zijn ook niet misselijk Lazy..Lotuz is inderdaad ook erg lekker aan het klappen!

thanks! Bart is trouwens de naam, ben nu aan 't proberen om ook wat meer zelf in te spelen, maar merk dat mijn roots echt bij het samplen liggen.
 
dat had ik ook, wat bij mij helpt is met de quantizing (Time correction) spelen samples iets naar voren of naar achter verplaatsen klinkt het minder statisch (thnx to lotuz)
 
Krijgen we dat weer... :D
 
8o)
 

Attachments

  • MIXSTD45.mp3
    2,1 MB · Bekeken: 61
FOK Boelie die beat van jou man :halleluja :okdan: :halleluja
 
Mooie samples, Doc.

Ik zou de vocalsample met verschillende levels (echo effect) en panning proberen wat interessanter te laten klinken.
 
Zekers, dit is, zoals meestal, de ik steek een joint op en maak ff snel een SFmixversie. :D
 
Ik luister zo ff als ik thuis ben, liep met die laatste beat en tip van Lotuz ergens tegenaan, ik heb maar 1 delay en die was al in gebruik... :D
 
liep met die laatste beat en tip van Lotuz ergens tegenaan, ik heb maar 1 delay en die was al in gebruik... :D

Daar heb ik gelukkig nooit last van.

Als ik jou was... Ahum correctie, als ik jouw apparatuur had, zou ik de acht outputs van de MPC60 en de acht outputs van de S5000 met een audio interface verbinden en in m'n DAW effecten er overheen gooien.
 
Tja ik snap jou wel maar ik vind mezelf limiteren heel prettig werken, ik verzoop altijd in alle mogelijkheden van een DAW. Ik heb wel meer delays, 1 is kapot, ander is niet aangesloten lol. :D
 
maar ik vind mezelf limiteren heel prettig werken

Wanneer ga je je S5000 weer verkopen? Meer dan een MPC60 heb je niet nodig, toch? :D
 
Back
Top