Maak een stukje hiphop

Klinkt allemaal heel tof mensen! Ik ben sinds kort ook begonnen, ik zal eens kijken of ik het lef heb om iets te posten :P
 
Vooral iets posten, ik leer altijd weer iets van deze thread. :)

Vette beat Lotuz. :luv:

Dit is gesequenced op dn mpc60 alles gesamplet in de s5000, ik weet niet waarom ik dat er altijd bij vertel maar mischien toch voor iemand interesant, gister in mekaar gebrouwen terwijl het hier weer eens standaard regende. :P
 

Attachments

  • Hammerhead.mp3
    5,9 MB · Bekeken: 54
Het mag wel iets opgewekter, Doc. Ik word hier een beetje depressief van. :erm:

Gebruik je tegenwoordig je MPC60 alleen als sequencer?
 
Dit is gesequenced op dn mpc60 alles gesamplet in de s5000, ik weet niet waarom ik dat er altijd bij vertel maar mischien toch voor iemand interesant, gister in mekaar gebrouwen terwijl het hier weer eens standaard regende. :P

much appreciated, altijd leuk om te weten.

dope beat hoor

zal ook eens kijken of ik wat heb.
 
De eerste halve minuut vind ik wel dope trouwens.
 
Hier weer een snippet van een beat :D

@ document, de eerste minuut is dope van die beat.. Wel beetje depressieve feeling inderdaad, zal wel met de regen te maken hebben ?
 

Attachments

  • Orovitsj tape - Beat 16_mix2.mp3
    1,9 MB · Bekeken: 55
Lekkere beat, Boelie. Classic breakbeatje. In gedachten zie ik twee Hip Hop dansers met high top fades hun moves doen. :D Ik hoor alleen een piano (?) sampletje dat een beetje vals getuned is.
 
Lekkere beat, Boelie. Classic breakbeatje. In gedachten zie ik twee Hip Hop dansers met high top fades hun moves doen. :D Ik hoor alleen een piano (?) sampletje dat een beetje vals getuned is.

Thanks, ik vond em zelf ook lekkere toen ik em ging fixen ;)
Recycle is erg handig om dit soort loops op te knippen :D

Piano dingetje komt uit mijn virus ti, gewoon een presetje even snel ingespeeld.

Tis nog een opzetje waar een rapper wat op gaat doen, als die gast klaar is dan de beat nog aanpassen aan zijn raps, ben nog nieuw daarmee dus weer een nieuw avontuur :D
 
Ach ja vrouwen en zo, ik zal me mond maar niet open doen daar over lol. :P Net begonnen met werken ik luister later ff naar de andere beats.
 
Zo Raymond wat een vette beat :okdan: Piaf?? Mn collega vind em ook dope. Die bakker beat is weer ouderwets lauw maar waarom knip je dat niet gewoon lekker zelf, ik vind recycle altijd een sausje hebben ofzo die je wel hoort. Kan ook aan mij liggen natuurlijk.

Tja en sinds ik die s5000 heb sample ik wel in de mpc60 maar dat sample ik mn s5000 weer in, makkelijkere manier van files bewaren jho, ipv diskettes voor alles nu scsi hd. :) Ooit upgrade ik mn mpc ook nog wel naar scsi maar geldtechnisch kan ik het niet verantwoorden naar mezelf op dit moment lol. :D
 
Tja en sinds ik die s5000 heb sample ik wel in de mpc60 maar dat sample ik mn s5000 weer in, makkelijkere manier van files bewaren jho, ipv diskettes voor alles nu scsi hd. :) Ooit upgrade ik mn mpc ook nog wel naar scsi maar geldtechnisch kan ik het niet verantwoorden naar mezelf op dit moment lol. :D

Jaja, maar als ik m'n SP te koop zou zetten, dan wordt er wel snel wat geld vrijgemaakt zeker? :D

De SP zal je dan ook wel willen resamplen, denk ik.

Ik ben benieuwd hoe overtuigend de voor de komende Maschine update aangekondigde SP1200 emulatie is.
 
Kut voor iemand die mij niet persoonlijk kent ken je me net iets te goed. :D
 
Nou nou, heb jezelf die avatar ook weer niet gejat? Mischien nog wel meer omdat je naast het merk ook de tekst heb aangepast. ;)
 
Back
Top