Maak een stukje hiphop

Hier een preview van een beat waar ik momenteel aan bezig ben. 8)
 

Attachments

  • cs preview.mp3
    501,9 KB · Bekeken: 135
Ik zou het niet onder die categorie willen plaatsen, maar als je ermee zegt dat die beat niet voor softies bedoeld is, dan kan ik daar wel mee leven. ;)
 
Origineel geplaatst door Lotuz
Ik zou het niet onder die categorie willen plaatsen, maar als je ermee zegt dat die beat niet voor softies bedoeld is, dan kan ik daar wel mee leven. ;)

haha, naja t komt in die buurt iig voor mijn gevoel. Heb niet veel verstand van hiphop maar toch ben meer van de duistere kant. :)
 
En nog een... uit de Z-empire tijd

Track hierboven is met alleen de A4000 gemaakt toen ik nog met cubase aan het stoeien was.

De snippet gemaakt met het oude vertrouwde FT2.

Ow ja, kijk uit voor de sub van +/- 40 sec :D
 

Attachments

  • z-empire2.mp3
    942 KB · Bekeken: 129
Origineel geplaatst door Lotuz
Hier een preview van een beat waar ik momenteel aan bezig ben. 8)

Klinkt veel belovend, nu een goede rap(per) erover wat het geheel moet doen kloppen.
 
Origineel geplaatst door Negative Plus
@Derek.

Misschien een hiphopbeat voor een christelijke rapgroep ?
Een beetje te lief voor mn smaak zeg maar.

Je moet het zien als een tegengeluid. :engel:

Raspy gangster shit. ;{ Laten wij gewoon lief zijn voor elkaar! Who is with me!? :D

Omdat het jou niet kan bekoren: bijlage.
 

Attachments

  • negative plus diss (instrumental).mp3
    847,5 KB · Bekeken: 110
Origineel geplaatst door Carnivore
Lekkere beat, tof baslijntje ook :okdan:

Soms moet je het gewoon simpel houden. :)

Origineel geplaatst door mikemix
Klinkt veel belovend, nu een goede rap(per) erover wat het geheel moet doen kloppen.

Precies. Mijn beats zijn allemaal gemaakt om over te rappen, al werk ik op dit moment bewust met niemand samen. Een geheel instrumentale track maken waarbij je de MC niet mist, is heel wat lastiger. Dan moet je andere elementen erin stoppen die interessant zijn en veel variëren. Ik zou het misschien wel kunnen, maar heb simpelweg niet het geduld om een lange tijd aan één track te werken.
 
staan wat sketches op myspace, meer een impressie van wat er in de track qua samples zitten, echt een song kan ik het niet noemen, meestal vormt zich dat ook waneer de mc er is.

www.myspace.com/formantix
 
Origineel geplaatst door sander
Toffe beat. Ik krijg ook zin.

"It's a hard knock life..." ;)
 
Wow vet cool topic! (nooit gezien tot nu dan:kroon: )

ff een paar beats laatste beats geluisterd.. die van lotuz is wel netjes

Dsil met FT28o) , ik werk zelf nog met skaletracker, vroeger Ft2, maar die werktnie op mn XP

:doei: :mega:
 
Origineel geplaatst door Lotuz
"It's a hard knock life..." ;)

Die sample of wat t ook is en waar t ook al weer van was ben ik echt helemaal fan van da zweer ik. Kvind die echt tof, teminste als we over 't zelfde hebben! 8)
 
Origineel geplaatst door Lotuz
Hard Knock Life

Die beat is een meesterwerkje van Mark The 45 King.

Ja toch Jay Z ik dacht al! Echt vet! 8)

Kben m meteen gaan luisteren trouwens, en kwam ook net op een Mark The 45 King website een virituele mixer tegen was bout maar wel lache hehe.. :D

Edit: Heeft iemand die acapella? :)
 
Mhh.. zat aan tafel te roken, kreeg een melodietje in mn hoofd en ben eraan begonnen om het uit te werken, tis verder niet veel meer geworden dan een melodie en een beat maar toch vond 't wel geinig om het te plaatsen en dacht dat dit de geschikste plek was. :) Dit soort dingen doe ik normaal nooit, altijd wat duister maarja voor deze keer dan. :D

Kon trouwens niet meer op m'n monitors omdat de rest hier al ligt te pitten, dus een oude klote koptelefoon en er zou eventueel dus wel wat fouten kunnen zitten in de afmixing. iig meer als normaal..
 

Attachments

  • melodietje & beat.mp3
    548,6 KB · Bekeken: 122
Back
Top